Gå til innhold

Er der noen sjanse for å få komme inn igjen på kvinneguiden når man er permanent utestengt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det og hvordan funker det?

Anonymkode: bfb39...12a

Virtual private network. Man laster ned et program som gjør at man blir anonym på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (7 minutter siden):

Virtual private network. Man laster ned et program som gjør at man blir anonym på nettet.

Åja, skjønner. Er det trygt å bruke?

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var leit. Hvorfor er det mindre strengt på diskusjon.no? Mener du at man kan spørre på kvinneguiden om å få komme inn igjen etter at det har gått lang tid, eller gjelder det bare diskusjon.no? Og såfall hvor lang tid må det ha gått?  Har fått så mye god hjelp på kvinneguiden, er leit å ikke ha tilgang til forumet lenger.

Anonymkode: bfb39...12a

Hvert enkelt forum har sine egne retningslinjer som håndheves på forskjellige måter. Her inne er det flere ting som er lov som ikke er lov på de andre forumene Egmont eier, som å diskutere medisiner og selvmordstanker. Det er heller ikke like strengt på regelbrudd, det er lite advarsler, og det er langt snillere her når det gjelder sletting av innlegg fordi personen som har skrevet dem føler det er for idetifiserende (selv om det nå har blitt strengere etter tilbakemelding fra brukere).

På Kvinneguiden er det ingen tidsramme så vidt jeg vet, men mtp at du har utført regelbrudd (omgåelse av utestengelse) så taler ikke det positivt for din sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 minutt siden):

Hvert enkelt forum har sine egne retningslinjer som håndheves på forskjellige måter. Her inne er det flere ting som er lov som ikke er lov på de andre forumene Egmont eier, som å diskutere medisiner og selvmordstanker. Det er heller ikke like strengt på regelbrudd, det er lite advarsler, og det er langt snillere her når det gjelder sletting av innlegg fordi personen som har skrevet dem føler det er for idetifiserende (selv om det nå har blitt strengere etter tilbakemelding fra brukere).

På Kvinneguiden er det ingen tidsramme så vidt jeg vet, men mtp at du har utført regelbrudd (omgåelse av utestengelse) så taler ikke det positivt for din sak.

Skjønner. Med omgåelse av utestengelse tenker du da på å lage ny bruker? Jeg hadde ikke fått med meg at det ikke var lov. Takk for at du tar deg tid til å svare forresten. 

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Skjønner. Med omgåelse av utestengelse tenker du da på å lage ny bruker? Jeg hadde ikke fått med meg at det ikke var lov. Takk for at du tar deg tid til å svare forresten. 

Anonymkode: bfb39...12a

Dette er godt beskrevet i retningslinjene man godtar når man lager seg en bruker på våre forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (3 minutter siden):

Dette er godt beskrevet i retningslinjene man godtar når man lager seg en bruker på våre forum.

Det kan jeg ærlig si at jeg ikke har satt meg så godt inn i. Men det er jo min egen feil. Men hvor og med hvem tar man kontakt for å spørre om å få komme inn igjen på kvinneguiden?

Anonymkode: bfb39...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (6 timer siden):

Dette er godt beskrevet i retningslinjene man godtar når man lager seg en bruker på våre forum.

Det blir også i hver eneste utestengelse presisert at forsøk på omgåelse vil medføre forlengelse, og at man ved gjentatte forsøk vil risikere å bli permanent utestengt.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan jeg ærlig si at jeg ikke har satt meg så godt inn i. Men det er jo min egen feil. Men hvor og med hvem tar man kontakt for å spørre om å få komme inn igjen på kvinneguiden?

Anonymkode: bfb39...12a

Jeg er en av administratorene på Kvinneguiden. Hvis du sender en e-post til [email protected] fra e-posten du har registrert deg på Kvinneguiden med, kan jeg se på saken din og komme med en tilbakemelding i forbindelse med brukeren din hos oss.

Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 16.04):

Jeg ble permanent utestengt fra kvinneguiden for noen måneder siden. Jeg spammet ikke eller var ufin eller noe sånt, jeg skrev bare for mye om selvmord, spiseforstyrrelser og annet innen psykiatri som brøt med reglene. Hadde jeg skrevet trådene her inne hadde det nok blitt sett på som helt greit og innenfor reglementet, tror jeg. 

Jeg trives veldig godt her inne, det er ikke det, men skulle gjerne hatt muligheten til å skrive på kvinneguiden også. Man får jo stort sett mye mer svar der inne (naturligvis, det er jo større). Hvis jeg hadde lovet å aldri skrive noe angående psykiatri, hadde det vert mulig å få komme inn igjen da? Synes utestengingen var litt vel streng... 

Anonymkode: bfb39...12a

Når du er permanent utestengt, har vel overtrampene dine vært alvorlige, og du har nektet å endre deg i ytringene dine etter flere advarsler. Ingen blir permanent utestengt etter null advarsler. 

Anonymkode: 67683...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...