Gå til innhold

Få nye venner i voksen alder

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med å få nye venner i voksen alder? Jeg er 29 år og savner veldig å ha noen i nærheten å finne på ting med nå som mine barndomsvenner for lengst har flyttet fra byen. Hvor møttes dere? Hvordan ble dere kjent?

Anonymkode: 916cb...9e8

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475390-f%C3%A5-nye-venner-i-voksen-alder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (9 minutter siden):

Jeg har fått nye venner og større omgangskrets i voksen alder gjennom fritidsinteresser. Brettspill, karate, kortspill, turgrupper (med og uten hund)... 

Høres fornuftig ut. Hvor fant du turgruppe? Var det DNT eller? Tror det kunne være noe for meg.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres fornuftig ut. Hvor fant du turgruppe? Var det DNT eller? Tror det kunne være noe for meg.

Hvis du løper kan du melde deg inn i noen av løpegruppene på fb og høre der om det er noen løpegrupper der du bor, har inntrykk av at de alltid vil ha med flere. :) 

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Hvis du løper kan du melde deg inn i noen av løpegruppene på fb og høre der om det er noen løpegrupper der du bor, har inntrykk av at de alltid vil ha med flere. :) 

Morro at du nevner det for jeg har nettopp begynt å jogge, men tror nok jeg må bli litt mer utholden før jeg blir med i noe løpegruppe. Slik ting er nå klarer jeg nok ikke henge på i det hele tatt hehe.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har hund så jeg meldte meg inn i lokale FB-grupper for tur med hund. :)  Traff også folk da jeg tok hundekurs for mange år siden, og noen av dem har jeg beholdt kontakten med.

Annonse

Vhanja skrev (17 minutter siden):

Jeg har hund så jeg meldte meg inn i lokale FB-grupper for tur med hund. :)  Traff også folk da jeg tok hundekurs for mange år siden, og noen av dem har jeg beholdt kontakten med.

Aha. Jeg får se på facebook hva jeg finner. Bor jo i en forholdsvis stor by så burde jo finnes noe... 

påskelilje skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk ei kjempegod venninne gjennom koret mitt for 5 år siden, da hun begynte der. Full klaff 🥰

Så koselig å høre! Hadde jeg bare hatt sangstemme hadde jeg nok begynt i kor jeg også, for det virker som en veldig koselig hobby.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så koselig å høre! Hadde jeg bare hatt sangstemme hadde jeg nok begynt i kor jeg også, for det virker som en veldig koselig hobby.

Det er så gøy! Lærer masse, moro å "skape musikk" med stemmen og samarbeid med de andre. Og så er det veldig fine hyggelige mennesker der! Sikker på at du ikke kan synge? Det finnes mange ulike kor med ulike nivåer!

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Aha. Jeg får se på facebook hva jeg finner. Bor jo i en forholdsvis stor by så burde jo finnes noe... 

I Trondheim finnes en fb-gruppe som heter "Sosial sammen Trøndelag", finnes kanskje andre steder i landet også? De treffes, går tur og går på kafe og finner på andre ting sammen. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...