Gjest linda Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Kan jeg henvises fra en lege i et annet fylke enn det jeg bor i til psykiater? Er man nødt til å gå til en sjefspsykolog etter en har vært hos legen hvis en sier en vil gå til en privatpraktiserende psykiater/psykolog? Har prøvd å ordne opp i mine problemer før, men ble ikke prioritert til en offentlig psykolog/psykiater. Saken er at jeg har flyttet fra en by til bygda etter dette. Ønsker ikke å gå til leger her på bygda å fortelle om psykiske problemer, siden jeg her også kan ha de samme legene som kollegaer i min jobb. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 1. Du kan henvises av en hvilken som helst lege som arbeider i Norge. 2. Du henvises til behandling hos en psykolog. Du står helt fritt til å velge hvem du vil gå hos (såfremt denne er villig til å ta imot deg). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.