Gå til innhold

Bildepresentasjon


Betty

Anbefalte innlegg

Litt dumt spørsmål kanskje...men gjør det noe om man sender bilder der man står i shorts eller skjørt, dvs barlegger? (til ICBF Colombia)

Skal de som skriver venneanbefaling legge ved bilder av seg og familien sin? (husker ikke at det sto noe om det)

Jeg blir svett av dette her jeg, vi har jo nesten ingen gode bilder. Nå kan jeg angre på at jeg har kameraskrekk, siden ingen har fått ta bilder av meg de siste ti årene.. :-/

Klem fra en stresset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satt til klokka 01 i natt for å gjøre ferdig vår bildepresentasjon - og puh.... nå er papirene og bildepresentasjonen endelig sendt. Vår bildepresentasjon ble bare lengre og lengre (tilslutt 15 ark og nesten 50 bilder) -og jeg fikk etterhvert problemer med å skulle "miste" så mange av bildene våre - så jeg scannet dem og sendte kopier på fotopair i stedet.

Jeg kan ikke gi deg "fasitsvar" på det du spør om - men vi har ingen bilder av meg med "lite" klær - mannen min har vi derimot avbildet på en vakker sandstrand i Hellas (tror det kanskje er greiere med menn med lite klær?) Vi har heller ikke med bilder av de vi har fått anbefalingsbrev fra - der får brevene stå for seg selv. Nå gjenstår bare bildealbumet til barnet - men det er definitivt ikke lett å velge ut bilder til et barn som er 0-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt til klokka 01 i natt for å gjøre ferdig vår bildepresentasjon - og puh.... nå er papirene og bildepresentasjonen endelig sendt. Vår bildepresentasjon ble bare lengre og lengre (tilslutt 15 ark og nesten 50 bilder) -og jeg fikk etterhvert problemer med å skulle "miste" så mange av bildene våre - så jeg scannet dem og sendte kopier på fotopair i stedet.

Jeg kan ikke gi deg "fasitsvar" på det du spør om - men vi har ingen bilder av meg med "lite" klær - mannen min har vi derimot avbildet på en vakker sandstrand i Hellas (tror det kanskje er greiere med menn med lite klær?) Vi har heller ikke med bilder av de vi har fått anbefalingsbrev fra - der får brevene stå for seg selv. Nå gjenstår bare bildealbumet til barnet - men det er definitivt ikke lett å velge ut bilder til et barn som er 0-3 år.

Jeg har plukket ut bilder nå (det sto i papirene våre at vi må sende 15-20 bilder), og jeg valgte bilder der ingen var lettkledde. Dvs at mennene var i shorts med skjorte, på et par bilder. Jeg valgte å utelate bilder der damene var med bare skuldre og bare knær.

Fint tips å scanne de ut på fotopapir, da slipper jeg å ta kopier av bildene på en fotoforetning. :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...