Gå til innhold

Jeg greier ikke å stå opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kupton skrev (Akkurat nå):

Man kan alltid skjerpe seg til å klare noe mer enn det en klarer uten å skjerpe seg. 

Men til å bli frisk? 

Anonymkode: 703b8...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (Akkurat nå):

Har noen hevdet det?

Dere sier jo at man må skjerpe seg for å klare å bli frisk. Men det alene kan jo ikke gjøre en frisk 

Anonymkode: 703b8...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (På 27.11.2023 den 19.48):

Da håper jeg for din del at huset ikke begynner å brenne. 

Er det fritt fram for ansatte i psykiatrien å si hva man vil? Gjelder ikke vanlig høflighet her som ellers i samfunnet?

Man kan alltid finne vikarierende grunner for det som blir sagt, det er jo tydelig i denne tråden.

Anonymkode: 7d4c7...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere sier jo at man må skjerpe seg for å klare å bli frisk. Men det alene kan jo ikke gjøre en frisk 

Anonymkode: 703b8...381

En blir ikke frisk sånn over natten ved kun å skjerpe seg. Men ved å stå opp, stelle seg, lage seg mat, gå en tur, bestille seg time hos fastlegen, følge legens anbefalinger, er en på god vei til å bli frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men at man heller ikke kan skjerpe seg ut av en alvorlig depresjon.. 
Hva hvis det feks ligger traumer bak utbrudd av depresjonen eller angsten, selv om det ikke kalles alvolrlig sinnslidelse, så er det jo ikke bare å skjerpe seg ut av det?

Anonymkode: 703b8...381

Hvem sa at man kan skjerpe seg ut av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det fritt fram for ansatte i psykiatrien å si hva man vil? Gjelder ikke vanlig høflighet her som ellers i samfunnet?

Man kan alltid finne vikarierende grunner for det som blir sagt, det er jo tydelig i denne tråden.

Anonymkode: 7d4c7...1c3

tydeligvis kan de si hva de vil

Anonymkode: 382f5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

tydeligvis kan de si hva de vil

Anonymkode: 382f5...d65

Alle mennesker, på lik linje med trådstarter kan faktisk si hva de ønsker. Det er slik et åpent forum fungerer. Om man ikke tåler svarene man får, så kan man la være å poste på et ÅPENT forum. Spesielt under Anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er det fritt fram for ansatte i psykiatrien å si hva man vil? Gjelder ikke vanlig høflighet her som ellers i samfunnet?

Man kan alltid finne vikarierende grunner for det som blir sagt, det er jo tydelig i denne tråden.

Anonymkode: 7d4c7...1c3

Som ellers i samfunnet så er det demokrati her i forumet heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Som ellers i samfunnet så er det demokrati her i forumet heldigvis. 

Så vanlig høflighet gjelder ikke på ett nettforum?

Anonymkode: 382f5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så vanlig høflighet gjelder ikke på ett nettforum?

Anonymkode: 382f5...d65

Det er din take away fra det som ble skrevet. Om man skal legge seg på stadig krenkede, da kan vi stenge ned butikken Anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Det er din take away fra det som ble skrevet. Om man skal legge seg på stadig krenkede, da kan vi stenge ned butikken Anonym. 

Er hårreisende hvordan noen utaler seg her. De tråkker på de som ligger nede. Det gjelder deg å, du var veldig frekk mot ts.

Anonymkode: 382f5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er hårreisende hvordan noen utaler seg her. De tråkker på de som ligger nede. Det gjelder deg å, du var veldig frekk mot ts.

Anonymkode: 382f5...d65

Har du noe nytt du ønsker tilføre som ikke gjelder mer konflikt? Noe konkret som hjelper trådstarter? Er man frekk mot andre må man tåle at andre er frekk mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (6 minutter siden):

Som ellers i samfunnet så er det demokrati her i forumet heldigvis. 

Et demokrati innbærer ikke at man kan si og gjøre hva man vil. 

Anonymkode: 7d4c7...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Har du noe nytt du ønsker tilføre som ikke gjelder mer konflikt? Noe konkret som hjelper trådstarter? Er man frekk mot andre må man tåle at andre er frekk mot deg.

når har ts vært frekk?

Anonymkode: 382f5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

når har ts vært frekk?

Anonymkode: 382f5...d65

Du bør lese hele tråden tror jeg. Det er sikkert like subjektivt som det å bli krenket. Vi blir nok ikke enige på denne siden av året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Du bør lese hele tråden tror jeg. Det er sikkert like subjektivt som det å bli krenket. Vi blir nok ikke enige på denne siden av året. 

Jeg har lest hele tråden. Ingen steder har ts vært frekk

Anonymkode: 382f5...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har lest hele tråden. Ingen steder har ts vært frekk

Anonymkode: 382f5...d65

Ok, da leser du annerledes enn meg og flere andre her. Ikke noe galt i det, man har bare ulik utgangspunkt og base. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

tydeligvis kan de si hva de vil

Anonymkode: 382f5...d65

Jeg tenker at man ikke skal ta så på alvor alt det Kupton sier i ulike tråder. Han er ingen fagperson ansatt på dette forumet, og det fritar han vel på en måte, slik at han kan si det han vil på den måten han vil. Ser man på Kupton som privatperson og ikke som psykiater ansatt på dette forumet, så kan det bli lettere å se på uttalelsene hans som noe som kommer fra en vanlig forumbruker på linje med alle andre her. Han har en del kunnskap om psykiatri, som han velvillig deler av, men hans ord er ikke "loven". Det tror jeg er viktig å huske på.

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...