Gå til innhold

skammen innhenter meg!!

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg innser hva jeg har gjort og jeg orker meg ikke lenger!

Hver gang jeg hadde problemer så reagerte jeg på en umoden og selvopptatt måte, jeg orker ikke tenke på at jeg har vært så grusom!

Da jeg var 15-17 hadde jeg bulimi, men jeg skammer meg sånn for det var bare en forferdelig umoden og selvopptatt og oppmerksomhetssøkende måte å løse problemene mine på. Jeg angrer ikke på at jeg hadde bulimi, men jeg angrer på at jeg ikke skjulte det bedre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det samme nå, 19 år, jeg hadde vanskelig, hva gjorde jeg? Jeg begynte å kutte og skjære meg opp! Jeg hater at jeg har gjort disse tingene. Det er umodent, selvopptatt og oppmerksomhetssøkende! Skammen innhenter meg:-(

Men jeg har iallfall nådd en høyere forståelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47644-skammen-innhenter-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det nytter ikke å leve i fortida. Å skamme seg over hva en gjorde for flere år siden er nytteløst. En kan ikke gjøre det om igjen.

Gjort er gjort!

Så får en lære av det en har gjort og komme seg framover i livet.

Høres ut som du har lært av dine erfaringer. Da er det ikke til ingen nytte det du har opplevd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47644-skammen-innhenter-meg/#findComment-181905
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...