Gå til innhold

Venter enda ... (VB/Kina)


ninabjh

Anbefalte innlegg

Jeg hadde stålsatt meg til å ikke vente på telefon før neste uke, men nå med AF's tildelingsrunde denne uken, ble det ikke så lett ...

Nå er vi VB-ventere (og Inor?) de siste i hele Skandinavia som ikke har fått tildeling etter at svenskene fikk i går.

Hvordan holder dere koken, dere andre VB'ere i februargruppa? Her får jeg ikke gjort mye jobbrelatert i alle fall ...

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 4kløver

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Vi venter ikke fra Kina, men fra Korea og der er det jo også forsinkelser. I stedenfor tildeling i mars har det nå blitt i løpet av mai. Jeg er så lei av å vente.... For dere må det jo være enda verre, så lenge AF har fått tildelinger.

Stå på, tildelingen er sikkert like rundt hjørnet :-)

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ninabjh,

jeg prøver å holde ut så langt det lar seg gjøre, og håper hver gang telefonen ringer at det er VB som ringer :-) Prøver å holde meg hard, og ikke ringe til VB for å mase.

Er titt og ofte innom DOL for å se om det er kommet nye tildelinger, ellers så prøver jeg så godt det lar seg gjøre å være motivert for jobben, men det er ikke helt lett.

Vi får holde hverandre orientert :-) og håpe i det lengste at vi får tildeling før uken er omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ninabjh,

jeg prøver å holde ut så langt det lar seg gjøre, og håper hver gang telefonen ringer at det er VB som ringer :-) Prøver å holde meg hard, og ikke ringe til VB for å mase.

Er titt og ofte innom DOL for å se om det er kommet nye tildelinger, ellers så prøver jeg så godt det lar seg gjøre å være motivert for jobben, men det er ikke helt lett.

Vi får holde hverandre orientert :-) og håpe i det lengste at vi får tildeling før uken er omme.

Hei igjen!

Jeg snakket med VB på tirsdag, da var papirene sendt fra Beijing med DHL og de var optimistiske mhp tildeling denne uken. Men timene går og helgen nærmer seg ...

Fikk inntrykk av at det dreide seg om 15-16-17 tildelinger i denne puljen, fra samme provins, men fordelt på to ulike barnehjem. Er det flere her på DOL i VBs februargruppe?

Frynsete ventehilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg snakket med VB på tirsdag, da var papirene sendt fra Beijing med DHL og de var optimistiske mhp tildeling denne uken. Men timene går og helgen nærmer seg ...

Fikk inntrykk av at det dreide seg om 15-16-17 tildelinger i denne puljen, fra samme provins, men fordelt på to ulike barnehjem. Er det flere her på DOL i VBs februargruppe?

Frynsete ventehilsen fra

Sa du tynnslitte nærver? Ihvertfall er det sommerfugler i magen, og de kommer nok enda sterkere frem når de omsider ringer fra VB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...