Gå til innhold

amming og vektreduksjon


Isabella

Anbefalte innlegg

Den første tiden jeg ammet kunne jeg spise som en okse uten å legge på meg. Nå er tulla 5 mnd. gammel, og jeg legger heller på meg....:-( MÅ legge til at jeg fullammer. Hadde liksom håpet at jeg skulle prøve å gå ned noen kg., men det virker ikke som om det er så lett nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Har det på samme måten! Tulla mi er 4 mnd og jeg ammer henne dag og natt. Hun får en flaske nan i tillegg før leggetid men ellers er det bare pupp. Og jeg merker nå at jeg begynner å gå opp i vekt. Har alt i alt gått ned det jeg gikk opp under graviditeten men ville gjerne gå ned litt ekstra... Har jo også hørt det at amming er en suveren slankekur. Har også hørt at jo lengre en ammer jo bedre. Forhåpentligvis får du svar fra noen som har peiling på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...