Gå til innhold

Hotell Hua Hin - anbefalinger?


sibadulla

Anbefalte innlegg

... på denne lenken:

http://www.hotelthailand.com/prepaid/huahin/royalresort/index.html.

4 300 bath inkl.: "Seaview, triple (room), AMB (american breakfast), Valid Until 31-Oct-02.

Men, på "din":

http://www.hotelthailand.com/valueplus/huahin/index.html#marriott,

er prisen helt riktig "Baht 4,400 per person"

Er jo samme hotell. Rart! Viser bare at det lønner seg å sjekke nøye priser.

Skjønner ingenting jeg - får opp det samme på begge linkene - kanskje det er noe med leseren på maskinen min? Du får vel uansett avvente svar fra hotellet - hotellet ser forøvrig veldig bra ut - så om dere reiser dit får dere sikkert en fin tur.

Vi var også på politistasjonen i dag - det ville ta 3 uker sa de (huff). Notarialbekreftede kopier av passene hadde vi imidlertid allerede ordnet med for det stod på den lista vi fikk. Jeg ringte faktisk Linda for 2 uker siden for å spørre om det var en feil at vi ikke skulle ha politiattester fordi jeg hadde sett at det var mange her på nettet som måtte skaffe nye etterhvert - men da fikk jeg altså beskjed om at det ikke var nødvendig med politiattester i Thailand - så det må vel ha kommet bekjed til VB veldig nylig. Jeg er litt i tvil på hva vi skal gjøre mht bilder; har sendt avgårde bilder av kjøkken, stue, spisestue + 2 bad, men ingen av soverommene. Det rommet som min 11-åring bor på er nyopp-pusset-så det kan vi godt sende bilde av - men vårt soverom + det ekstra barnerommet trenger definitivt opp-pussing. Fordelen med å ha barn fra før er imidlertid at man kan ta en tur på loftet og hente ned både barnemøbler og barneleker og få rommet til å se relativt trivelig ut likevel - men det er mye arbeid å skru sammen både seng og barnemøbler -bare for å ta noen bilder... tenker imidlertid vi gjør det likevel! I helga skal vi forøvrig på adopsjonsforberedende kurs og da blir det mulig å prate adopsjon i timevis - gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har rett! Kjøper man et Bay Room (42 Sqm.), er ikke dette noe dyrere enn Royal Garden (Marriot). Hilton 4 250 bath (triple room, incl. am. breakfast). Burde da holde med 42 m2 på oss og minimannen? Blir nok mye styr og rot for oss som er lite vant til bleieskift osv (minimannen inkludert), men... *smiler og ser det for meg*

Dette er pris per rom, ikke sant? Kan umulig tolkes på noen annen måte, hvis du ser på tabellen:

http://www.hotelthailand.com/prepaid/huahin/melia/index.html

?

Have a nice weekend, sier nå bare jeg!

Etter noen dagers maletørke, må vi tilbake i malerhabitten i morgen!

Klem,

Prisen er pr. rom! Jeg vet ikke helt størrelsen på vårt, men det er det første bildet under selve hotellet (du ser en bit av senga og en sofa m.m.) Skal jeg være helt ærlig - og det skal man jo - tror jeg ikke jeg satt i sofaen i det hele tatt, men det var godt å ha litt luft rundt seg. Vi var mye ute - ved bassenget om dagen og på "byen" om kvelden, og når ungene var i seng var det sååå herlig å sitte ute på balkongen. Det var _hett_ å sitte i badekåpa t.o.m) Når du kommer inn døra til rommet har du en forgang/garderobe inn til høyre/venstre. Der er det garderobeskap, safe, kommode og stort speil (og god plass til vogn og leker) Innenfor garderoben er badet, og det er ganske stort med dusj og badekar og god gulvplass. Ingen problemer med bleieskift og andre aktiviteter der inne(!?)

Jeg synes fortsatt du skal sjekke rundt på reisebyråene (de som har asia) De har mange tilbud, alt etter årstid osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...