Gå til innhold

*snuppa25*

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI DU!!

Hvordan er det med den damen i dag?

Var inne på nattprat en liten stund i går - i 22 tida (tror jeg....) Men så deg ikke....

TENKER PÅ deg

og lurer på hva jeg kan si nå - for å motivere deg til å spise som vi snakket om... MEN jeg vet i alle fall at jeg ikke vil mase... Bare vite om jeg skal sende deg en rose, snart...

I dag... har jeg snakket med mekaninkeren "min".. han skaffer meg 4 nye sommerdekk - billig - ære være han!! Ikke penger til sånne ting, vel!!

MEN det ordner seg gjerne for snille jenter =)

Har kjøpt meg selvbruningskrem jeg (dvs - skum) i håp om å få litt farge på denne kroppen.. HAR aldri prøvd før, så jeg er litt skeptisk....

Føles som jeg går litt i vakum om dagen. Verden kommer og går, jeg "skifter" så ofte, i løpet av en dag, at jeg blir nok veldig sliten av det.... Så kan det vel hende av sovepillene får ta litt av skylda... I går tok jeg 2 kl 21 og la meg litt over 23.... SOM legen anbefalte.... FLINK JENTE?!?....

=) Sov urolig i natt også - men jeg får i alle fall hvile litt og det er deilig.

KANSKJE vi chattes litt i kveld? Skal prøve å komme meg ut på et møte på skolen til datteren, men jeg vet ikke helt om jeg er i stand til det...

Regner med at jeg logger meg innpå i 22 tida, sånn ca..

KLEMMER - og klemmer - og klemmer =)

Skrevet

Hei og hopp..

Jeg skrev et svar igjen i går men det har blitt vekk...merkelig det der,tror ikke denna dataen liker meg no særlig.

Åssen er det med deg i dag da?

Ja du er *kjempeflink* jente som tar tablettene dine og følger legens råd..og jeg er flink og følger dine!Men jeg skal innrømme at jeg ikke spiste mer enn 2 måltider i forrigårs..da hadde nemli jenta mi omgangsyke..hun spydde ned meg og hele huset,så da var det ikke såå lett å tenke på mat..stinka jo overalt.Så jeg har tilbrakt de to siste dagene her hjemme og lekt sykesøster og vaskedame..dulla ekstra med henne når hun var syk vettu.hehe.

Nå er hun på skolen igjen og jeg sitter her og hører på musikk på datan..er ikke spessielt happy i dag..likegyldig på en måte.Har på følelsen at det ikke er mye som skal til for å dette av pinnen i dag.Hørte på en ballade i sta og den måtte jeg bare slå av,nå hører jeg på noe midt i mellom..

Har ikke lyst til å gjøre noe i dag..ikke lee en finger.bare sitte her;eller å gå og begrave meg i dyna til humøret er tilbake..

Jeg driver og sjekker lån og sånt til hus/leilighet...er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.Er drittlei av å leie,men jeg vet ikke om jeg bør vente med å ta lån og kjøpe noe til jeg møter en type eller evt, får bedre økonomi...vanskelig avgjørelse det der..

Må på jobben i dag,og levere sykemeldingen..gruer meg.Har ikke lyst til å gå ut av huset engang i dag.Typisk det når en vet at en mååå.Været er grått og kjedelig og,det hjelper lissom ikke så mye at det gjør noe.

Vel,vi snakkes vel på chatten i kveld kanskje?Jeg var innom der i går men da hadde du gått ut.Jeg kom inn litt sent.

Skal komme tidligere i dag :)

klemmmmmmmer til deg vennen min.

Skrevet

Hei og hopp..

Jeg skrev et svar igjen i går men det har blitt vekk...merkelig det der,tror ikke denna dataen liker meg no særlig.

Åssen er det med deg i dag da?

Ja du er *kjempeflink* jente som tar tablettene dine og følger legens råd..og jeg er flink og følger dine!Men jeg skal innrømme at jeg ikke spiste mer enn 2 måltider i forrigårs..da hadde nemli jenta mi omgangsyke..hun spydde ned meg og hele huset,så da var det ikke såå lett å tenke på mat..stinka jo overalt.Så jeg har tilbrakt de to siste dagene her hjemme og lekt sykesøster og vaskedame..dulla ekstra med henne når hun var syk vettu.hehe.

Nå er hun på skolen igjen og jeg sitter her og hører på musikk på datan..er ikke spessielt happy i dag..likegyldig på en måte.Har på følelsen at det ikke er mye som skal til for å dette av pinnen i dag.Hørte på en ballade i sta og den måtte jeg bare slå av,nå hører jeg på noe midt i mellom..

Har ikke lyst til å gjøre noe i dag..ikke lee en finger.bare sitte her;eller å gå og begrave meg i dyna til humøret er tilbake..

Jeg driver og sjekker lån og sånt til hus/leilighet...er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.Er drittlei av å leie,men jeg vet ikke om jeg bør vente med å ta lån og kjøpe noe til jeg møter en type eller evt, får bedre økonomi...vanskelig avgjørelse det der..

Må på jobben i dag,og levere sykemeldingen..gruer meg.Har ikke lyst til å gå ut av huset engang i dag.Typisk det når en vet at en mååå.Været er grått og kjedelig og,det hjelper lissom ikke så mye at det gjør noe.

Vel,vi snakkes vel på chatten i kveld kanskje?Jeg var innom der i går men da hadde du gått ut.Jeg kom inn litt sent.

Skal komme tidligere i dag :)

klemmmmmmmer til deg vennen min.

HEI PÅ DU!!! =)

UGH - omganssyke er ikke festlig!!! *grøss*.....

Det gode er jo at det går over, da.... Men det kan være tøft når det står på..

EN ting vil jeg si deg: om det er tøft for deg å gå innom jobben - så send sykmeldingen i posten, da vel.... DET gjør jeg.. Det er vel mye fordi jeg begynner å grine hver gang jeg nærmer meg jobben.. at arbeidsgiveren min har forstått at det meste er tøft om dagen (de siste 3 mnd...) OG at arbeidsplassen min ligger ganske langt unna der jeg bor...

HAR du en dårlig dag - så hold deg unna jobben - om det gjør dagen værre!

MEN det må job også sies at det er viktig å holde kontakt med arbeidsplassen.

Jeg snakker med min kollega på tlf - d samme med sjefene (2 av dem..)Og da har jeg sagt at jeg må få lov å si fra når jeg ikke orker mer og det respekteres. JEG har en fantastisk arbeidsplass =)

DET var dagens råd.... he he

SÅ TIL dagen i dag.... dårlig.. uff - det er pyton det også...

Hva med å prøve å se og tenke etter - finne en positiv tanke/ting - før du står opp om morgen...

TENK på de valgene du gjør, hver dag... DU ER FLINK DU -SOM TAR ALLE DE VALGENE!!!!

ROS deg selv!!

Innrøm gjerne at dagen i dag er pjuk - men skyv litt på den tanken og prøv å se det som er bra med livet ditt - alt du mestrer!!

DU er en flink mamma - som steller henne når hun er syk.

Du står opp om morgen og får henne av gårde på skolen,

du smører mat til henne.

Du smiler til henne og er opptatt av hvordan skole dagen har vært.

Du har måter å takle henne på, når hun har en dårlig dag som er beundringsverdig!! (viser til tidligere innlegg)

DU ER GOD - DU!!!!

Ang maten - skjønner godt at maten ikke ropte høyt på deg, når datteren spydde deg ned.... urgh... klarer slikt dårlig selv.

DU går det til - dette med maten også... du må bare ikke forvente at alt snur seg på en femmer.. TTT (ting tar tid)

=) ROS TIL DEG LIKEVEL - =)))))))))

KLemmer - vi chattes

Gjest webmaster, tilsyn
Skrevet

Veldig fint om dere bruker forum for meldinger til slike beskjeder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...