inot Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Kjære Bitten! Jeg har ikke vært inne på sidene her på evigheter. Noe av gunnen er at vi har vært ute og reist, at jeg har hatt behov for å skyve savnet og sorgen litt unna nå som gleden over Ferdinand er så stor. Men mye av grunnen er også at jeg har savnet veldig dere "gamle" bl.a DEG. Du skriver så flotte innlegg, du viser så mye varme og omtanke. Jeg har tenkt på deg så ofte. Jeg trodde det gikk så bra med deg, Sondre og Marcus.....jeg håpet dette var grunne til at du "plutselig" forsvant. Huff, det høres ut som noen mareritt dere har vært gjennom. Men denne gangen har dere kommet ut av det flott alle sammen????? Du har mail adressen min, hører gjerne fra deg! Klemmer fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47766-kj%C3%A6re-tillybitts/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillybitts Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg har hatt et lite helvete i noen måneder - med mye sjukdom på alle bauger ig kanter. Dessuten døde farfaren vår - og tapet for svgermor var - og er - så stort at det er vanskelig å beskrive det. Heinz døde også, palmesøndag, bare 41 år gammel,- det var en blodåre som sprakk og blødde i hjernen så mye, at han var hjernedød i løpet av 90 minutter. Sondre og Marcus og jeg har det heldigvis bra. Operasjonen til Sondre har vært 110 % vellykket, han er blitt en herlig plugg etterhvert. Og SVÆRT oppvakt, tror jeg. Han bruker lyder og peking for å gjøre seg forstått - og legger en godvilja til, så kan det vel skimtes iallfall ordlyd i lydene hans. Men som alle andre babyer - det første de sier, er "babba",. Jeg skulle så gjerne ha Skrevet på mail til deg, men faktum er at vi har vært lenge i Tyskland, bare hjemme etpar dager ad gangen. Og da jeg en deilig søndag i påska satte meg for å slå opp hotmailen min, var alle strøket av programmene "mine" Så+ jeg har ikke din adresse, ikke adressa til Save, Trebarnsmor, Estelle, Jane eller Prinsessemilie heller. Så kan du eller andre få gitt meg dem, så blir det mailer på alle. For vi har tatt med oss farmor Z til Norge nå. På mandan som var, begynte byggearbeidene på et nytt hus på tunet. Vi må sannsynligvis rive det eldste av huset, den fra 1792. Det liker ikke riksantikvaren, men det bryr vi oss ikke om. Det er sopp i tømmeret. Og den eter opp evt nytt som blir skjøtt på. ... Ellers er det ett lite skår angående min helse. Den har alltid vært ok,- men i vinter har jeg vært litt "sart" i kulda. Hatt litt stivhet her og der om morran. Sånt småtjafs. Legen vår tok etpar kontrollprøver. Og i mars ringte han oss i Heidelberg og sa at blodprøva mi viste at jeg har rheumatisme ! Gikt, altså... Gøy, eller ? Inot, du vet åssen det er med meg og det å levere ut e-mailen min, men får jeg din, så skal iallfall DU få mail... Det var utrolig hyggelig å høre at du og dere har det bra. ! Skal sende et nyere bilde av Sondre (Dani, nå for tida,- de der tyskerne, altså...) Ha ddet godt sålenge,- håper jeg får adressa di snart. For jeg har savna deg også, nemlig. STOOOOR ( : ) klem fra Bitten, Sondre-Daniel og M. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47766-kj%C3%A6re-tillybitts/#findComment-182572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estelle Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg har hatt et lite helvete i noen måneder - med mye sjukdom på alle bauger ig kanter. Dessuten døde farfaren vår - og tapet for svgermor var - og er - så stort at det er vanskelig å beskrive det. Heinz døde også, palmesøndag, bare 41 år gammel,- det var en blodåre som sprakk og blødde i hjernen så mye, at han var hjernedød i løpet av 90 minutter. Sondre og Marcus og jeg har det heldigvis bra. Operasjonen til Sondre har vært 110 % vellykket, han er blitt en herlig plugg etterhvert. Og SVÆRT oppvakt, tror jeg. Han bruker lyder og peking for å gjøre seg forstått - og legger en godvilja til, så kan det vel skimtes iallfall ordlyd i lydene hans. Men som alle andre babyer - det første de sier, er "babba",. Jeg skulle så gjerne ha Skrevet på mail til deg, men faktum er at vi har vært lenge i Tyskland, bare hjemme etpar dager ad gangen. Og da jeg en deilig søndag i påska satte meg for å slå opp hotmailen min, var alle strøket av programmene "mine" Så+ jeg har ikke din adresse, ikke adressa til Save, Trebarnsmor, Estelle, Jane eller Prinsessemilie heller. Så kan du eller andre få gitt meg dem, så blir det mailer på alle. For vi har tatt med oss farmor Z til Norge nå. På mandan som var, begynte byggearbeidene på et nytt hus på tunet. Vi må sannsynligvis rive det eldste av huset, den fra 1792. Det liker ikke riksantikvaren, men det bryr vi oss ikke om. Det er sopp i tømmeret. Og den eter opp evt nytt som blir skjøtt på. ... Ellers er det ett lite skår angående min helse. Den har alltid vært ok,- men i vinter har jeg vært litt "sart" i kulda. Hatt litt stivhet her og der om morran. Sånt småtjafs. Legen vår tok etpar kontrollprøver. Og i mars ringte han oss i Heidelberg og sa at blodprøva mi viste at jeg har rheumatisme ! Gikt, altså... Gøy, eller ? Inot, du vet åssen det er med meg og det å levere ut e-mailen min, men får jeg din, så skal iallfall DU få mail... Det var utrolig hyggelig å høre at du og dere har det bra. ! Skal sende et nyere bilde av Sondre (Dani, nå for tida,- de der tyskerne, altså...) Ha ddet godt sålenge,- håper jeg får adressa di snart. For jeg har savna deg også, nemlig. STOOOOR ( : ) klem fra Bitten, Sondre-Daniel og M. ) Hei begge to Det var jammen godt å høre fra dere. Jeg tenker ofte på dere selv om jeg ikke har vært så aktiv på forumet i det siste. Og jeg har vært skikkelig bekymret for deg Tillybitts for jeg har sendt noen mail som det ikke er kommet svar på. Men det fikk jeg jo god forklaring på nå. Stakkars dere, det har virkelig vært tøft nå det siste halvåret. Men jeg er så glad for at Sondre er i fin, fin form. Og Inot jeg er så glad for at du/dere har det bra. jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver, akkurat som det skulle vært skrevet av meg. Skriver snart til dere begge to og sender noen bilder av den lille røveren vår. Klem fra Estelle 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47766-kj%C3%A6re-tillybitts/#findComment-184057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
inot Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Hei begge to Det var jammen godt å høre fra dere. Jeg tenker ofte på dere selv om jeg ikke har vært så aktiv på forumet i det siste. Og jeg har vært skikkelig bekymret for deg Tillybitts for jeg har sendt noen mail som det ikke er kommet svar på. Men det fikk jeg jo god forklaring på nå. Stakkars dere, det har virkelig vært tøft nå det siste halvåret. Men jeg er så glad for at Sondre er i fin, fin form. Og Inot jeg er så glad for at du/dere har det bra. jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver, akkurat som det skulle vært skrevet av meg. Skriver snart til dere begge to og sender noen bilder av den lille røveren vår. Klem fra Estelle Kjære tillybitts og Estelle! Takk for mail fra dere begge, vi skrives! Min adresse: [email protected] Klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47766-kj%C3%A6re-tillybitts/#findComment-184812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.