Gå til innhold

Kutt i fingeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det spørs hvor stort kuttet er, hvor vondt det er og hva slags jobb du har.

Anonymkode: ca049...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gyldig sykefravær? Gjør vondt med plaster. 

Anonymkode: 6099d...334

Nei det kan jeg vanskelig se for meg. Hva jobber du med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (13 timer siden):

Eh, nei!

Eh jammen jeg hadde vondt så vondt at jeg måtte bruke Paracet, derfor ble det deilig fridag. 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (13 timer siden):

Nei det kan jeg vanskelig se for meg. Hva jobber du med? 

Ehm hvor viktig er det? 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ehm hvor viktig er det? 

Anonymkode: 6099d...334

Er ikke det åpenbart? Svaret på spørsmålet er jo avhengig av hvorvidt fingeren er essensiell for utførelse av jobben. Min søster er på jobb med brukket albue i disse dager. Det hadde hun ikke vært om hun var rengjøres eller håndballspiller for å si det sånn.

Hvorfor vil du ikke svare på et så enkelt spørsmål egentlig? 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (10 minutter siden):

Er ikke det åpenbart? Svaret på spørsmålet er jo avhengig av hvorvidt fingeren er essensiell for utførelse av jobben. Min søster er på jobb med brukket albue i disse dager. Det hadde hun ikke vært om hun var rengjøres eller håndballspiller for å si det sånn.

Hvorfor vil du ikke svare på et så enkelt spørsmål egentlig? 

Ja det var den fordi jeg skulle skrive med den og det er høyre hånda. Jeg kan ikke skrive uten pekefingeren… liksom. 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det var den fordi jeg skulle skrive med den og det er høyre hånda. Jeg kan ikke skrive uten pekefingeren… liksom. 

Anonymkode: 6099d...334

Jo det kan du selvfølgelig, og det vet du selv også. Om du blir hjemme fra jobb pga et kutt i fingeren er det per def skulking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (3 minutter siden):

Jo det kan du selvfølgelig, og det vet du selv også. Om du blir hjemme fra jobb pga et kutt i fingeren er det per def skulking. 

Eh nei ikke når jeg er blitt utslitt due av skaden.. fordi jeg skulle ikke på jobben 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eh nei ikke når jeg er blitt utslitt due av skaden.. fordi jeg skulle ikke på jobben 

Anonymkode: 6099d...334

Det er bra for deg at du ikke jobber for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (1 minutt siden):

Det er bra for deg at du ikke jobber for meg. 

Fordi? Ingen gode sjefer kjefter på sine ansatte 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eh nei ikke når jeg er blitt utslitt due av skaden.. fordi jeg skulle ikke på jobben 

Anonymkode: 6099d...334

Hva betyr det der, egentlig? Hvis du ikke skulle på jobb, er jo hele spørsmålet irrelevant. "Utslitt due" er et uttrykk jeg ikke kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi? Ingen gode sjefer kjefter på sine ansatte 

Anonymkode: 6099d...334

Fordi jeg ikke liker skulk. Jeg ville ikke kjeftet men slike valg ville fått konsekvenser i form av mindre tillit og frihet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg ikke liker skulk. Jeg ville ikke kjeftet men slike valg ville fått konsekvenser i form av mindre tillit og frihet. 

Sykt 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (1 minutt siden):

Hva betyr det der, egentlig? Hvis du ikke skulle på jobb, er jo hele spørsmålet irrelevant. "Utslitt due" er et uttrykk jeg ikke kjenner. 

Skulle ha fremføring ok det kunne jeg ikke med skadet finger 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 minutt siden):

Hva betyr det der, egentlig? Hvis du ikke skulle på jobb, er jo hele spørsmålet irrelevant. "Utslitt due" er et uttrykk jeg ikke kjenner. 

Det er nok bare tull alt i tråden gjetter jeg. «Utslitt due» er kanskje det eneste som faktisk stemmer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (1 minutt siden):

Det er nok bare tull alt i tråden gjetter jeg. «Utslitt due» er kanskje det eneste som faktisk stemmer :) 

Ehhh nei uansett kan ikke sjefer være sjef av fritiden til ansettene sine. 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Skulle ha fremføring ok det kunne jeg ikke med skadet finger 

Anonymkode: 6099d...334

Så sykefraværet gjaldt skole? Da er det etter all sannsynlighet ikke gyldig grunn. Men du kan kanskje få tatt det igjen en annen dag. 

DOL har en stor andel samvittighetsfulle, halvgamle brukere, så det er ikke stedet for å få støtte til å være hjemme fra skole eller jobb uten en god begrunnelse. Generelt, hvis man ikke feiler noe smittsomt, er det en god løsning å møte opp, men heller dra hjem igjen hvis det absolutt ikke går, eller ting blir såpass mye verre at lærer / overordnet anbefaler at du drar hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...