Gå til innhold

Kutt i fingeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
laban skrev (2 timer siden):

Så sykefraværet gjaldt skole? Da er det etter all sannsynlighet ikke gyldig grunn. Men du kan kanskje få tatt det igjen en annen dag. 

DOL har en stor andel samvittighetsfulle, halvgamle brukere, så det er ikke stedet for å få støtte til å være hjemme fra skole eller jobb uten en god begrunnelse. Generelt, hvis man ikke feiler noe smittsomt, er det en god løsning å møte opp, men heller dra hjem igjen hvis det absolutt ikke går, eller ting blir såpass mye verre at lærer / overordnet anbefaler at du drar hjem. 

Noe sånn… siden jeg ikke ville gå i dag gikk jeg ikke det får være ok når det er nytt år… skaden var dyp fordi jeg skar meg uheldig i matlaging sinnsyk smerte. 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Er det tenåringen vår som er tilbake?

Med all sannsynlighet. Også under et nytt nick, man må jo ha et nick i bunnen før man kan skrive som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (28 minutter siden):

Med all sannsynlighet. Også under et nytt nick, man må jo ha et nick i bunnen før man kan skrive som anonym.

Snakker du om? Jeg er ikke tenåring. 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Noe sånn… siden jeg ikke ville gå i dag gikk jeg ikke det får være ok når det er nytt år… skaden var dyp fordi jeg skar meg uheldig i matlaging sinnsyk smerte. 

Anonymkode: 6099d...334

Må være en utrolig sinnsyk smerte, siden du sitter her å skriver og skriver og skriver på et tastatur. Hvordan kan det ha seg at du ikke hadde klart det på skolen????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (9 timer siden):

Må være en utrolig sinnsyk smerte, siden du sitter her å skriver og skriver og skriver på et tastatur. Hvordan kan det ha seg at du ikke hadde klart det på skolen????

Ja fordi det var vond å skrive med blyant lenge bare det at det er tusen år siden derfor gjelder det ikke i dag. Ny dag. 

Anonymkode: 6099d...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...