Gå til innhold

Menstrasjon gyldig fraværsgrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler meg så ekkel små kvalm derfor vil jeg hoppe over mandag. Er allerede for sent ute fordi jeg ikke klarer å motivere meg til og forlate denne gode senga. Bare droppe det i dag og bli hjemme? Synd å komme for sent. Begynner 8:30 og jeg rekker det ikke på en time 

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan du ikke slutte med alle disse trådene dine hvor du ber om aksept for skulking?

Anonymkode: e23b3...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan du ikke slutte med alle disse trådene dine hvor du ber om aksept for skulking?

Anonymkode: e23b3...aef

Snakker du sånn til noen virkeligheten og? Det er skikkelig frekt å snakke ned andre som er sårbare. 

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler meg så ekkel små kvalm derfor vil jeg hoppe over mandag. Er allerede for sent ute fordi jeg ikke klarer å motivere meg til og forlate denne gode senga. Bare droppe det i dag og bli hjemme? Synd å komme for sent. Begynner 8:30 og jeg rekker det ikke på en time 

Anonymkode: dfcca...d6e

Bedre å komme sent enn å bli hjemme. Du høres ikke så dårlig ut at det er gyldig fraværsgrunn, du har bare litt startvansker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (5 timer siden):

Bedre å komme sent enn å bli hjemme. Du høres ikke så dårlig ut at det er gyldig fraværsgrunn, du har bare litt startvansker. 

Jeg gjorde det. Hadde visst ikke fått mensen. Er ikke det litt rart når den kom i går? 

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Det hadde blitt svært lite attraktivt å ansette kvinner dersom det skulle vært krav om fravær for mensen. 
Noen har det mye verre enn andre. 
Jeg vet om enkelte som blir liggende ja, men det er få.

Selv får jeg bare vondt, føler meg uggen og ha mindre energi. Jeg er åpen om det på jobb, da viser folk forståelse. Men egentlig trenger jeg ikke være åpen om det, for de legger merke til når jeg har det, fordi jeg går fra å være energisk til å være ganske sliten. Da skjønner de det😅 Samme med en annen kollega som alltid er sprudlende. Hun er ikke den dama når hun har perioda si. 
 

Du trenger bare ikke å jobbe så hardt. Alle har perioder der de ikke yter like bra enten det er fysisk eller psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (6 timer siden):

Det hadde blitt svært lite attraktivt å ansette kvinner dersom det skulle vært krav om fravær for mensen. 
Noen har det mye verre enn andre. 
Jeg vet om enkelte som blir liggende ja, men det er få.

Selv får jeg bare vondt, føler meg uggen og ha mindre energi. Jeg er åpen om det på jobb, da viser folk forståelse. Men egentlig trenger jeg ikke være åpen om det, for de legger merke til når jeg har det, fordi jeg går fra å være energisk til å være ganske sliten. Da skjønner de det😅 Samme med en annen kollega som alltid er sprudlende. Hun er ikke den dama når hun har perioda si. 
 

Du trenger bare ikke å jobbe så hardt. Alle har perioder der de ikke yter like bra enten det er fysisk eller psykisk.

Jeg blir deprimert hver gang jeg får mensen. Er dette noe du kjenner deg igjen i?

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg blir deprimert hver gang jeg får mensen. Er dette noe du kjenner deg igjen i?

Anonymkode: dfcca...d6e

Ikke alltid. Men det har skjedd at all motivasjon faller fullstendig. Men det er ikke den mest vanlige reaksjonen. Det er smertene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (14 minutter siden):

Ikke alltid. Men det har skjedd at all motivasjon faller fullstendig. Men det er ikke den mest vanlige reaksjonen. Det er smertene. 

For meg er det verst med psyken. Jeg blir seriøst deprimert når jeg får den. Nå har jeg gått med tampong i hele dag, og så er den borte. Forstår meg ikke på dette når jeg har syke symptomer 

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For meg er det verst med psyken. Jeg blir seriøst deprimert når jeg får den. Nå har jeg gått med tampong i hele dag, og så er den borte. Forstår meg ikke på dette når jeg har syke symptomer 

Anonymkode: dfcca...d6e

Er tampongen borte? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

Er tampongen borte? 😂

Ja den forsvant opp i der et sted. Må lete den ut i dag. Glemte og ta ut tråden 😁🫣

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja den forsvant opp i der et sted. Må lete den ut i dag. Glemte og ta ut tråden 😁🫣

Anonymkode: dfcca...d6e

Hvis dwtte er sant, må du få den ut øyeblikkelig. Du kan bli veldig syk ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (22 minutter siden):

Hvis dwtte er sant, må du få den ut øyeblikkelig. Du kan bli veldig syk ellers.

Hvorfor det? Gynekologen sa det ikke var farlig og helt vanlig. 

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor det? Gynekologen sa det ikke var farlig og helt vanlig. 

Anonymkode: dfcca...d6e

Det kan selvsagt gå helt fint, men du kan ha uflaks. Søk på "tampongsyke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (5 minutter siden):

Det kan selvsagt gå helt fint, men du kan ha uflaks. Søk på "tampongsyke".

Hvorfor skal Jeg skremme meg opp? Jeg gidder ikke sånn. Siden jeg skal til gynekolog har jeg i det minste gyldig fraværsgrunn nå. Jeg har prøvd å ta den ut men den har svømt sikkert helt opp til venusberget. 

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor skal Jeg skremme meg opp? Jeg gidder ikke sånn. Siden jeg skal til gynekolog har jeg i det minste gyldig fraværsgrunn nå.

Hvis du skal dit veldig snart, går det nok greit. Men det kunne jo ikke jeg vite 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor skal Jeg skremme meg opp? Jeg gidder ikke sånn. Siden jeg skal til gynekolog har jeg i det minste gyldig fraværsgrunn nå. Jeg har prøvd å ta den ut men den har svømt sikkert helt opp til venusberget. 

Anonymkode: dfcca...d6e

Venusberget er ikke det du ser ut til å tro. Venusberget er det ytre, ikke indre.

https://sml.snl.no/venusberget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du er et troll som kjeder deg

Anonymkode: cf8f6...c35

Eh nei jeg er et menneske. Er du et troll eller en elefant kanskje?

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (58 minutter siden):

Venusberget er ikke det du ser ut til å tro. Venusberget er det ytre, ikke indre.

https://sml.snl.no/venusberget

Ok. Fint med ny kunnskap men den er borte uansett. 

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...