Gå til innhold

Menstrasjon gyldig fraværsgrunn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
laban skrev (1 time siden):

Hvis du skal dit veldig snart, går det nok greit. Men det kunne jo ikke jeg vite 😉

Fint du passer på. 

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fint du passer på. 

Anonymkode: dfcca...d6e

Det heter forresten menstrUasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fint du passer på. 

Anonymkode: dfcca...d6e

Du er ufordragelig og frekk. Håper du kommer til å jobbe med deg selv når det går opp for deg. 

Anonymkode: cf8f6...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Eh nei jeg er et menneske. Er du et troll eller en elefant kanskje?

Anonymkode: dfcca...d6e

Jeg vet jeg er dum som gidder å svare deg, men jeg er ganske sikker på at det er du som oppretter en del tråder for å provosere, og jeg tror du gjør det fordi du kjeder deg. Det blir bare dumt fordi du  regelrett er frekk

Anonymkode: cf8f6...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg vet jeg er dum som gidder å svare deg, men jeg er ganske sikker på at det er du som oppretter en del tråder for å provosere, og jeg tror du gjør det fordi du kjeder deg. Det blir bare dumt fordi du  regelrett er frekk

Anonymkode: cf8f6...c35

Hvor er jeg frekk? Du leser det på en måte jeg ikke skjønner at du mener jeg er frekk. Jeg mente ikke være frekk under noen som helst omstendighet! 

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg vet jeg er dum som gidder å svare deg, men jeg er ganske sikker på at det er du som oppretter en del tråder for å provosere, og jeg tror du gjør det fordi du kjeder deg. Det blir bare dumt fordi du  regelrett er frekk

Anonymkode: cf8f6...c35

Og nei jeg har faktisk ikke opprettet trådene du mener det er patetisk og opprette.

så før du beskylder meg for noe kan du være sikker først!

Anonymkode: dfcca...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...