AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Hvis noen du vet om fikk 10000 til bryllup og du vet du ikke skal gifte deg. Når kan man spørre om samme sum? Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Du kan spørre når som helst. Når du har gjort det, så oppdater om responsen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kashmir skrev (Akkurat nå): Du kan spørre når som helst. Når du har gjort det, så oppdater om responsen? Hvordan skal jeg spørre? Jeg skal på shopping i dag så jeg vet hva jeg trenger. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan skal jeg spørre? Jeg skal på shopping i dag så jeg vet hva jeg trenger. Anonymkode: 50256...aa1 Er det så mange måter å spørre på? Du kan jo si at siden de ga 10 000 i bryllupsgave, så om du kunne få tilsvarende til shopping i dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kashmir skrev (1 minutt siden): Er det så mange måter å spørre på? Du kan jo si at siden de ga 10 000 i bryllupsgave, så om du kunne få tilsvarende til shopping i dag? Hva ville du svart? Jeg synes ikke det er rettferdig og det synes sikkert ikke du heller. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva ville du svart? Jeg synes ikke det er rettferdig og det synes sikkert ikke du heller. Anonymkode: 50256...aa1 Jeg hadde blitt målløs 😅 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kashmir skrev (3 minutter siden): Er det så mange måter å spørre på? Du kan jo si at siden de ga 10 000 i bryllupsgave, så om du kunne få tilsvarende til shopping i dag? Jrg har spurt en gang før og da sa han at det kunne godt være jeg skulle men jeg skal aldri det fordi jeg skal ikke være låst til en mann noen gang. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kashmir skrev (Akkurat nå): Jeg hadde blitt målløs 😅 Fordi? Det er ikke 100 liksom tusen. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jrg har spurt en gang før og da sa han at det kunne godt være jeg skulle men jeg skal aldri det fordi jeg skal ikke være låst til en mann noen gang. Anonymkode: 50256...aa1 Låst? 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kashmir skrev (1 minutt siden): Låst? 🙂 Gifter du deg er du låst hvorfor ellers skal du gifte deg? Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kashmir skrev (6 minutter siden): Jeg hadde blitt målløs 😅 Da tåler du ikke mye og da skal du være glad jeg ikke er din datter fordi jeg har fårr høre jeg er en håndfull og gir mine grå hår. Men nå skal jeg ringe å spørre. Hade Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Tror nok du vet hva svaret vil bli. Dvs du vet ditt spørsmål er urimelig. Hvorfor ellers skulle du spørre om det på forum først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da tåler du ikke mye og da skal du være glad jeg ikke er din datter fordi jeg har fårr høre jeg er en håndfull og gir mine grå hår. Men nå skal jeg ringe å spørre. Hade Anonymkode: 50256...aa1 😂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvis noen du vet om fikk 10000 til bryllup og du vet du ikke skal gifte deg. Når kan man spørre om samme sum? Anonymkode: 50256...aa1 Skal du sende et vippskrav? Anonymkode: 91703...43e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvis noen du vet om fikk 10000 til bryllup og du vet du ikke skal gifte deg. Når kan man spørre om samme sum? Anonymkode: 50256...aa1 Ved en annen anledning der det passer med en ordentlig markering. F.eks. når man fyller 30 år eller når man har kjøpt (og finansiert selv) egen bolig for første gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Det må være slitsomt å gå rundt og synes at alt er så urettferdig hele tiden. Fatter ikke at du orker. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) Hvorfor får noen penger i bryllup? Jeg visste ikke at det var en greie. Trodde det var gaver og feiring. Dette ble nesten som å betale noen for å gifte seg😅 Drit i pengene og være selvstendig. Jeg hadde aldri spurt om jeg også kan få penger selv om jeg ikke giftet meg. Men såklart de kunne snudd på det og.. gi meg 10K og lage en fest for at jeg ikke gifter meg😅. Fikk en idè forresten.. nå som man skal kunne identifisere seg som alt mulig, hvorfor ikke gifte deg med deg selv? Endret 1. februar av UtakknemligDiva 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Livet er dessverre ikke rettferdig. Jo raskere du lærer deg det, jo bedre får du det 😉 Anonymkode: 15196...09c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar UtakknemligDiva skrev (14 minutter siden): Hvorfor får noen penger i bryllup? Jeg visste ikke at det var en greie. Trodde det var gaver og feiring. Dette ble nesten som å betale noen for å gifte seg😅 Drit i pengene og være selvstendig. Jeg hadde aldri spurt om jeg også kan få penger selv om jeg ikke giftet meg. Men såklart de kunne snudd på det og.. gi meg 10K og lage en fest for at jeg ikke gifter meg😅. Fikk en idè forresten.. nå som man skal kunne identifisere seg som alt mulig, hvorfor ikke gifte deg med deg selv? Det er forholdsvis vanlig at foreldre/svigerforeldre gir penger i bryllupsgave. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Vhanja skrev (2 timer siden): Det må være slitsomt å gå rundt og synes at alt er så urettferdig hele tiden. Fatter ikke at du orker. Fatter ikke at du ikke orker og forstå at det ikke er rettferdig. Anonymkode: 50256...aa1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.