Gå til innhold

Hvor kjøpe klær til litt fyldig 12 åring?


Pooh

Anbefalte innlegg

Datteren til en venninne av meg er 12 år og litt fyldig (ikke feit, men "godt i hold"). De sliter nå med å finne passelige klær til henne. Kjedebutikkene har jo bare tøy til sylfider og hun er for liten til damestørrelsene enda (og de blir jo også kjedelige for en 12 åring). Siden jeg nekter å tro at det bare er hun som er litt fyldig spør jeg dere kloke hoder - hvor finnes det fine og passelige klær??

Vi bor i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en niese på 11 som har det samme "problemet"

De pleier å finne en del stillig på Lindex, faktisk.

Der har de en avdelig med tøy som er i str. hun kan bruke. Det er voksenstr. men det må hun ha. Bruker Small og Medium.

En avdeling med litt mer "mote" enn dameavdlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en niese på 11 som har det samme "problemet"

De pleier å finne en del stillig på Lindex, faktisk.

Der har de en avdelig med tøy som er i str. hun kan bruke. Det er voksenstr. men det må hun ha. Bruker Small og Medium.

En avdeling med litt mer "mote" enn dameavdlingen.

Du har rett i at det er nesten umulig.Har selv ei datter med samme problem.Cubus er stedet vi har endt opp de fleste ganger. Ellers så har Kap-Ahl bukser,men da snakker vi om voksen strl.38 (hun er 158. veier ca65) Håper dette hjalp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest thrine rist

Jc ? Popin har mye tøft også for 12-åringer. Uno har endel uten størrelser . Det er ofte kombinasjonen som er viktig for at det skal bli tøft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...