Gå til innhold

Lei av å vente!


Gjest Selly

Anbefalte innlegg

Hei!

Må bare få ut litt frustrasjon. Nå er jeg så lei av å vente på tildeling fra Armenia, Colombia. Fikk tildelt distrikt 28.februar, og har ennå ikke hørt noe. Nye politiattester er levert, og jeg har fått beskjed om at nå skjer det noe. Nå ser det ut til at det blir nok en lang helg uten tildeling.

Hva er det som tar slik tid, er det et treigt distrikt vi har fått tildelt? Den andre familien som har fått tildelig Armenia (6. mars) har heller ikke hørt noe.

Jeg vil ha barn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det må være frustrerende å gå slik å vente..... når man vet at det mest sannsynlig er like før :o) Men dagen er ikke over ennå, Selly ;o) Håper dere får TELEFONEN snart!

Vi har vært hjemme i to mnd. med vår lille colombiaprins nå, og koser oss. Så dere har noe helt fantastisk å se frem til.

Plutselig er dagen der.....tro det eller ei ;o)

God ventetid !

venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, Selly! Selv om vi venter på tildeling fra Kina, er det nok akkurat samme følelsen av å gå på overtid. Jeg sitter og glor på den dumme telefonen som er helt taus: "Kan du ikke ringe snart, da!"

Lykke til fra en som også vil bil mamma IDAG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.Skjønner ikke at ikke dere har fått barn,når vi fikk forige uke...

Det må være ekstra vanskelig å gå slik å vente når "alle andre" har fått. Det ser ut som vi får Maria mandag 29.april,så det er ennå ikke for sent at vi kan møtes på San Andres i mai..! ( 17-mai tog ?)

Krysser fingrene for at telefonen kommer mandag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Selly, jeg skjønner godt hvordan du har det nå, og skjønner at du er skikkelig lei av å vente. Nå MÅ det være deres tur snart!

Jeg krysser fingre og tær for at Telefonen kommer på mandag.

Vi venter ennå på reisedato, så det kan godt hende vi treffes på San Andres om noen uker...

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Selly!

Jeg tenker mye på dere og håper virkelig at det skjer noe snart.

Jeg har hendene fulle med mine tre håpefulle.Skal ha barnedåp i morgen med stort familiebesøk (23 med stort og smått).Det blir spennende for dåpsbarnet er en aktiv liten jente som er høyt og lavt.Det er godt at mor og far kom i går slik at vi er flere til å ta oss av ungene.Skal hilse til dere begge fra mor og far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...