Gå til innhold

Jeg forstår ikke hvordan mødre funker i hodet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ny runde med en tråd hvor du forteller hvor urettferdig livet er mot deg, hvor de fleste i tråden synes din mor er fornuftig og hvor du ender opp med å synes synd på deg selv fordi ingen forstår deg?

Sånn, da har jeg oppsummert tråden før den har begynt. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Er det ny runde med en tråd hvor du forteller hvor urettferdig livet er mot deg, hvor de fleste i tråden synes din mor er fornuftig og hvor du ender opp med å synes synd på deg selv fordi ingen forstår deg?

Sånn, da har jeg oppsummert tråden før den har begynt. 

Nei du vet ikke hva jeg tenker eller hva jeg skulle si. Du er like irriterende som moren min og dette var så unødvendig av deg! 

Anonymkode: f86ba...4b7

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tror jeg må ha den mest irriterende moren på denne jorden. At det går an og være så irriterende…. 

Er du tenåring ? Da er det helt normalt at mødre er irriterende. 

Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Er du tenåring ? Da er det helt normalt at mødre er irriterende. 

Vel, mødre kan nok være irriterende for noen opp i godt voksen alder  🙂 luftet en frusrrasjon en gang mot ei som jobbet på psykriatisk institusjon, og hun snakket i tre kvarter om frustrasjoner ovenfor moren. Og det er bare ett eksempel. Mødre blir ikke ukladerlige selv om man blir voksen alltid.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg tror jeg må ha den mest irriterende moren på denne jorden. At det går an og være så irriterende…. 

det er en del av det å være mor. mødre kan ikke rulle ut den røde løperen og please kidsa HELE tiden :)  upopulære avgjørelser hører med.

Anonymkode: b5310...ae1

AnonymBruker
Kashmir skrev (17 minutter siden):

Vel, mødre kan nok være irriterende for noen opp i godt voksen alder  🙂 luftet en frusrrasjon en gang mot ei som jobbet på psykriatisk institusjon, og hun snakket i tre kvarter om frustrasjoner ovenfor moren. Og det er bare ett eksempel. Mødre blir ikke ukladerlige selv om man blir voksen alltid.

Nettopp. Mange mødre er en egen art. 

Annonse

AnonymBruker
Lady HM skrev (Akkurat nå):

Ok, så dette handler ikke om at du føler deg urettferdig behandlet, fordi det er jo ikke din skyld at (sett inn dagens problem)...

NEI faktisk ikke men du har allerede alle svar. Så da kan det bare være. Dette er jo problemet med moren min og man går ut fra at man vet alt. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Var det hennes genser du hadde ødelagt kanskje?

Nei :) men jeg kom aldri til saken fordi det var noen magiske evner her som kunne spå alt. Moren min bruker ikke min størrelse. Hun er en M-L

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...