Gå til innhold

Hvor mye visceralt er det med en midje på 62 og neders over hoftene 67?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

? Har ikke så mye underhudsfett. Jeg lurer på om det finnes noen metoder annet enn inbody scann å finne farlig magefett på? 

Jeg er en kvinne 24 år, 173 høy. 

Anonymkode: 0df41...dce

Hvis du er 173 cm høy og har et midjemål på 62 cm og er 67 cm rundt hoftene kan du neppe ha kroppsfett i det hele tatt. Det høres ut som du er veldig tynn.

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Jeg er 174 og da jeg hadde midje på 64 var jeg undervektig. 

Jeg tenker ikke helt på den måten som du gjør, og jeg følger ingen bmi. Tenker mer på en indikator på innside fett "skjult fett"

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker ikke helt på den måten som du gjør, og jeg følger ingen bmi. Tenker mer på en indikator på innside fett "skjult fett"

Tviler du har så mye indre fett med de målene. 

Forøvrig har jeg ikke sagt noe om hvordan jeg tenker. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Hvis du er 173 cm høy og har et midjemål på 62 cm og er 67 cm rundt hoftene kan du neppe ha kroppsfett i det hele tatt. Det høres ut som du er veldig tynn.

Ånei. Hoftene mine er på 88. Tenker på over hoftene nederst på magen. 

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ånei. Hoftene mine er på 88. Tenker på over hoftene nederst på magen. 

Et midjemål på 62 cm på en voksen kvinne på din høyde tilsier uansett at det ikke er noe særlig kroppsfett å finne. :) 88 cm hoftevidde er helt normalt. En hofte-midje-ratio på under 0,85 er sunn, din er på 0,7 så det sier seg at du er meget slank eller tynn.

Endret av Lillemus
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

? Har ikke så mye underhudsfett. Jeg lurer på om det finnes noen metoder annet enn inbody scann å finne farlig magefett på? 

Her i byen er det treningssentra som tilbyr måling av dette.   

AnonymBruker
Kayia skrev (1 minutt siden):

Her i byen er det treningssentra som tilbyr måling av dette.   

Jeg bor laaaangt i fra. Men var litt nysgjerrig. Mente der fantes en egen bmi kalkulator for nettopp dette, men husker ikke hva den kan hete?

AnonymBruker
Glitter skrev (21 minutter siden):

Tviler du har så mye indre fett med de målene. 

Forøvrig har jeg ikke sagt noe om hvordan jeg tenker. 

Det er bare jeg som leste feil. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg bor laaaangt i fra. Men var litt nysgjerrig. Mente der fantes en egen bmi kalkulator for nettopp dette, men husker ikke hva den kan hete?

Det finnes en metode som gir en indikasjon, men den er ikke nlyaktig selvfølgelig. Metoden går ut på å dele midjemålet på hoftemålet. For kvinner skal tallet man da får heldt være under 0,85 og for menn under 1,0. Men som sagt, dette gir ikke et nøyaktig resultat. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor går du ikke på trengssenter? Dette tråder minner meg om spiseforstyrrelser hvor ts vil ha andre svar enn det som er kommentert. Ts been there. Ønsker deg det beste. 

Anonymkode: 10a15...fd6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...