Gå til innhold

Hvorfor får ikke trådene leve sine egne liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og avspore? Det fikk før. 

Anonymkode: 52164...064

Fordi moderatorene fra Kvinneguiden har tatt over her.

Ordnung muss sein.

Anonymkode: ca08d...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner heller ikke helt vitsen med å fjerne alt mulig som ikke er 1000% tema. At tråder drar seg ut er halve forumet. Men kanskje forumledelsen har lite å gjøre

Anonymkode: 2121c...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skyld på moderatorer og forumledelse. Det er brukere som elsker å rapportere og derfor gjør det så fort anledningen byr seg. 

Når det kommer mange nok rapporteringer, så må det reageres. Det er ikke alltid regelbrudd er så alvorlig, men antall rapporteringer veier tyngre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Ikke skyld på moderatorer og forumledelse. Det er brukere som elsker å rapportere og derfor gjør det så fort anledningen byr seg. 

Når det kommer mange nok rapporteringer, så må det reageres. Det er ikke alltid regelbrudd er så alvorlig, men antall rapporteringer veier tyngre. 

Er nok noen som kjeder seg veldig mye og rapporterer alt mulig

Anonymkode: 2121c...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er nok noen som kjeder seg veldig mye og rapporterer alt mulig

Anonymkode: 2121c...416

Ja, eller det er visse ting og visse brukere de reagerer på. Da rapporterer de når muligheten byr seg. Syns det er kjipt at tråder ikke kan få være så lenge det ikke er angrep og mer alvorlige ting. Syns det er utrivelig at det ryddes oftere her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Fordi moderatorene fra Kvinneguiden har tatt over her.

Ordnung muss sein.

Anonymkode: ca08d...ff0

Det var synd. Synes det var best når trådene kunne seile av gårde fra politikk til landskap i Spania. I en tråd. 

Anonymkode: 52164...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var synd. Synes det var best når trådene kunne seile av gårde fra politikk til landskap i Spania. I en tråd. 

Anonymkode: 52164...064

Ja sånn var dol i gode gamle dager.

Anonymkode: ca08d...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det var synd. Synes det var best når trådene kunne seile av gårde fra politikk til landskap i Spania. I en tråd. 

Anonymkode: 52164...064

Veldig enig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært uttrykt ganske klart fra brukere at de føler seg latterliggjort og mobbet når trådene deres bare går over i tull og fjas uten at noen svarer på spørsmålene sine. Derfor strammet jeg inn på avsporinger for noen år siden. 

Om det ønskes at det skal være med fjas og tull i tråder så kan vi prøve det i en periode. Men om brukere igjen da føler seg latterliggjort og tullet med så vil det bli strammet inn igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del liker ikke for mye fjas og tull i seriøse tråder. Jeg synes det er litt respektløst ovenfor trådstarter om man begynner å diskutere for mye utenfor tema.

Kanskje en løsning kan være å starte en felles chatte/sosialtråd? En tråd som ikke har noe tema og hvor man bare kan skrive og chatte sammen akkurat som man vil.

(Det betyr ikke at jeg "elsker å rapportere", det er sjelden jeg rapporterer utenomsnakk og fjas. Hovedsaklig rapporterer jeg personangrep).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at trådene blir tull og fjas.  Det er jo noe av moroa på Dol.  Men kanskje man kan la psykiatri være fredet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (14 minutter siden):

Jeg for min del liker ikke for mye fjas og tull i seriøse tråder. Jeg synes det er litt respektløst ovenfor trådstarter om man begynner å diskutere for mye utenfor tema.

Kanskje en løsning kan være å starte en felles chatte/sosialtråd? En tråd som ikke har noe tema og hvor man bare kan skrive og chatte sammen akkurat som man vil.

(Det betyr ikke at jeg "elsker å rapportere", det er sjelden jeg rapporterer utenomsnakk og fjas. Hovedsaklig rapporterer jeg personangrep).

Jeg syns det er veldig lite fjas og tull i tråder her. Ser nesten aldri det i seriøse tråder, men jeg ser mye tull i tråder noen ANSER som ikke seriøse. 

Når det blir stilt seriøse spørsmål syns jeg brukere her svarer veldig bra. Det hender det sklir ut selv om det ikke nødvendigvis er tull og fjas, og det er da flere hiver seg på rapporteringsknappen uten særlig grunn. Tydeligvis. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det er veldig lite fjas og tull i tråder her. Ser nesten aldri det i seriøse tråder, men jeg ser mye tull i tråder noen ANSER som ikke seriøse. 

Når det blir stilt seriøse spørsmål syns jeg brukere her svarer veldig bra. Det hender det sklir ut selv om det ikke nødvendigvis er tull og fjas, og det er da flere hiver seg på rapporteringsknappen uten særlig grunn. Tydeligvis. 

Hvis det sklir ut i seriøse tråder så synes jeg det er god grunn til å rapportere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hvis det sklir ut i seriøse tråder så synes jeg det er god grunn til å rapportere. 

Ja rapporter i vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (6 minutter siden):

Ja rapporter i vei. 

Som sagt så er det svært sjelden jeg rapporterer slikt, men jeg har ingen problemer med at det blir gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (1 time siden):

Jeg liker at trådene blir tull og fjas.  Det er jo noe av moroa på Dol.  Men kanskje man kan la psykiatri være fredet?

Enig. Tull og fjas med litt dybde er det gøy og noe av det som gjør DOL interessant og lesverdig. Og lurt å holde det unna psykiatri.

 

Tull og fjas i form av drittslenging, krangel eller stadig bruk av GIF'er er ikke interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Admin skrev (7 timer siden):

Men om brukere igjen da føler seg latterliggjort og tullet med så vil det bli strammet inn igjen.

Hvor vil du i så fall trekke grensen mellom latterliggjøring og legitim kritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (17 minutter siden):

Admin sletta til og med personangrep rettet mot Trump. 😂

Er det mulig...

Anonymkode: ca08d...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...