Gå til innhold

sinktabletter og annet kosttilskudd

Anbefalte innlegg

Gjest bare spør

Babyen min er 7 mndr,dvs avhengig av morsmelk.Var hos frisøren min i går,og hun anbefalte meg å ta sinktabletter mot håravfall.Jeg er i utgangspuktet forsiktig med alt det jeg inntar meg,mens jeg ammer.Så det jeg lurer på om jeg kan ta sink?Det andre alternativet er selvsagt en dyr shampoo kombinert med krem som jeg skulle ha bruk for en lengre tid.

Tar Sanasol av og til.Bør jeg eg. ta det når jeg ammer?Kan jeg gi det til 2-åringen min?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47842-sinktabletter-og-annet-kosttilskudd/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vesla har fått biovit siden hun var 7 mnd gammel.Har aldri fått tran.

En to-åring kan helt fint ta sanasol ja :-)

Det kan være lurt å ta det selv også når du ammer,så er du sikker på at du får i deg alt du og babyen trenger.

SInk finner du i maten du spiser til vanlig også,og i normale doser (som kosttilskudd) skal det derfor ikke gjøre noe galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...