Gå til innhold

Spørsmål om abonnement på HBO i bare en måned

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker å betale for HBO for bare en måned da det per nå er bare en serie der jeg er interessert i å se. Det jeg lurer på er er hvordan jeg gjør dette, for er det slik at hvis jeg registrerer meg og avslutter abonnementet med en gang så vil jeg fortsatt kunne bruke abonnementet i en måned eller er det slik at man mister tilgang med en gang man avslutter abonnement? Hadde vært dumt å blitt trukket fra kortet fra en måned mer enn det jeg tenkte, for det er vel slik at man må legge inn bankkort info når man registrerer seg også blir det trukket betaling for neste måned etter en måned automatisk om man ikke husker å avslutte før det?

Anonymkode: 90473...76a

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker å betale for HBO for bare en måned da det per nå er bare en serie der jeg er interessert i å se. Det jeg lurer på er er hvordan jeg gjør dette, for er det slik at hvis jeg registrerer meg og avslutter abonnementet med en gang så vil jeg fortsatt kunne bruke abonnementet i en måned eller er det slik at man mister tilgang med en gang man avslutter abonnement? 

Du kan bruke abonnementet i hele den måneden du har betalt for.

Anonymkode: 47da6...1e4

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du kan bruke abonnementet i hele den måneden du har betalt for.

Anonymkode: 47da6...1e4

Everybody skrev (2 timer siden):

Du kan bare betale for 1 måned og avslutte abonnementet og få hele den måneden. Har gjort det flere ganger.

Takker for svar! Helt supert, da gjør jeg det sånn. Gleder meg til å endelig få sett serien 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...