Gå til innhold

Er dette en stor krav for en kjæreste ? (Jeg lagde liste over hva jeg ser etter eller vil i en partner)

Anbefalte innlegg

Den blir dessverre på engelsk :

dette er drømme gutten, tror dere han finnes? Eller blir det for urealistisk ?

• Good voice 
  • Clingy asf 
  • Makes a lot of eye contact 
  • Good listener 
  • Don’t laugh at everything for no reason 
  • Don’t even look at other girls but me
  • Buys me gifts when it’s my birthday or valentines 
  • Txts me everyday 
  • Always starts the conversation 
  • Never gets bored of me
  • Thinks I’m funny
  • Same music taste 
  • Don’t have social media (can have tiktok or vsco tho If he wants) 
  • Posts me 
  • Gives me tons of attention EVERYDAY
  • Have good style
  • LOVES ME SO MUCH and cares only abt me a lot 
  • Cares abt my feelings, (won’t say or do things on purpose to hurt me)
  • Very smart
  • Can talk to abt everything 
  • Gives a lot of compliments everyday 
  • Introvert 
  • Very loyal, (im the only girl he txt )
  • Haves me as his background picture on his phone
  • Loves everything about me
  • Creative  (so I can ask him for ideas in real or general) 
  • Brunette 
  • Blue or green eyes
  • Tall
  • Don’t lie for the most part / honest guy
  • Good hygiene 
  • Cute at least 8/10
  • Doesn’t pressure me to have sex and don’t talk abt it before I bring it up for the first time
  • It’s a plus if he’s Christian and trust God.
  • Very charming and a gentleman only towards me. 
  • I have passord to his phone 

Fortsetter under...

Grendel skrev (31 minutter siden):

Det en urealistiske ønsker, og spesielt at han skal være brunette.

Jeg tipper av at det er en reell liste fra en amerikansk kvinne. "You can't make that shit up".

Tenkte også at det var en amrikansk kvinne 😀 de er mer kontrollerende og sjalu enn andre i mange tilfeller, og så er de jo mer religiøse enn mange også, så det med at han gjerne måtte være kristen 🙂

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Tenkte også at det var en amrikansk kvinne 😀 de er mer kontrollerende og sjalu enn andre i mange tilfeller, og så er de jo mer religiøse enn mange også, så det med at han gjerne måtte være kristen 🙂

Snakk om generalisering !!!!!

Anonymkode: baee6...480

Grendel skrev (1 time siden):

Det en urealistiske ønsker, og spesielt at han skal være brunette.

Jeg tipper av at det er en reell liste fra en amerikansk kvinne. "You can't make that shit up".

Tror du dette er reelt? Vedkommende vil nok i så fall forbi evig singel... ;) Om en mann skulle komme til å innfri samtlige krav her (noe jeg sterkt betviler!) så må han jo være tidenes tøffel!

Lillemus skrev (27 minutter siden):

Tror du dette er reelt? Vedkommende vil nok i så fall forbi evig singel... ;) Om en mann skulle komme til å innfri samtlige krav her (noe jeg sterkt betviler!) så må han jo være tidenes tøffel!

Det kan godt være bare tull også.

Jeg husker en gammer  tråd her.

Temaet var "Hva får deg til å tenne på en partner?"

Jeg:  "At hun er naken" (Det var rett fra toppen av hodet. Jeg er enkel sånn)

DOL kvinner: Lange lister man må scrolle gjennom.

UtakknemligDiva
Grendel skrev (39 minutter siden):

Det kan godt være bare tull også.

Jeg husker en gammer  tråd her.

Temaet var "Hva får deg til å tenne på en partner?"

Jeg:  "At hun er naken" (Det var rett fra toppen av hodet. Jeg er enkel sånn)

DOL kvinner: Lange lister man må scrolle gjennom.

Hva?? Kjemi er det eneste. Ingen lang liste her.

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Ja...må det være feil? 

Å sette mennesker i bås er vel stort sett ugreit. Det bidrar til økte fordommer mot grupper i samfunnet. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å sette mennesker i bås er vel stort sett ugreit. Det bidrar til økte fordommer mot grupper i samfunnet. 

Det var vel ikke så farlig akkurat i dette tilfellet. Jeg skrev jo heller ikke at alle amerikanske jenter var sånn.

Annonse

UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

Hva?? Kjemi er det eneste. Ingen lang liste her.

Jepp. :) Jeg bomma grovt på det jeg hadde tenkt meg da jeg var singel - nå har vi vært i lag i snart 19 år gitt. ❤️ 

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (1 time siden):

Jepp. :) Jeg bomma grovt på det jeg hadde tenkt meg da jeg var singel - nå har vi vært i lag i snart 19 år gitt. ❤️ 

Ja, man skal jo finne noen man faktisk er glad for å se, som man føler seg trygg med, stoler på og liker å bruke tid med. 

Lillemus skrev (1 time siden):

Ja, og det er alkurat det. Når du blir forelsket og så glad i noen så er det du fant mindre sjarnerende tidligere plutselig helt greit 😊 det er jo det som ofte er kjærlighet. Jeg likte virkelig ikke gutter med langt hår, men ble likevel forelsket i en med det. Han hadde krøller da , så hjalp jo 😀 og sånne typer med cowboystil syns jeg var såkalt "harry". Falt for en sånn også 🙂 og den som faktisk har skjønt meg best på toppen av alt. Så ja..  

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Ja, og det er alkurat det. Når du blir forelsket og så glad i noen så er det du fant mindre sjarnerende tidligere plutselig helt greit 😊 det er jo det som ofte er kjærlighet. Jeg likte virkelig ikke gutter med langt hår, men ble likevel forelsket i en med det. Han hadde krøller da , så hjalp jo 😀 og sånne typer med cowboystil syns jeg var såkalt "harry". Falt for en sånn også 🙂 og den som faktisk har skjønt meg best på toppen av alt. Så ja..  

Jeg ville gjerne ha en stor bamsemann med masse hår på brystet. Eh... Bomma litt kan man si! Men verdens beste er han nå uansett! ❤️ 

Kayia skrev (12 minutter siden):

Jeg tenker at den som har skrevet listen ikke er egnet som kjæreste. 

Ett spørsmål: Hva betyr "Clingy asf"? 

Klengete som f***? Det var et ytterst merkelig krav til en kjæreste...

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Klengete som f***? Det var et ytterst merkelig krav til en kjæreste...

Jeg fikk heller ikke "klengete" til å stemme, så lurte på om det kunne bety noe annet? "Asf" kan betyr nok as f*ck ja. Pussig ønske...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...