Gå til innhold

Hvilken kake er dette tror dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg var nettopp å hentet en pose med too good to go fra Vallaker og der var denne kaken. Jeg lurer veldig på hva denne kaken heter? Noen som vet? ☺️ Har aldri sett noe lignende før så jeg aner ikke...

PXL_20240221_173548514.thumb.jpg.edb22e68e6ea090fce19cccdd80ac7bd.jpgPXL_20240221_173553643.thumb.jpg.87fccb046daffdcccbcaf950b9a266f3.jpg

Anonymkode: dee41...3ac

Den ser ut som et åpent sår med sting rundt.

Men er det fyll av bær? Den ser faktisk ut til å smake godt hvis det er det. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
usikker skrev (13 minutter siden):

Har bakeriet nettside, finner du den sikkert der!

Bunnen ser ut som terte el butterdeig, på toppen er det kanskje kokos? 

Det var ett lurt tips, men bakeriet hadde bare oversikt over sånne fancy marsipankaker og sånt man kunne bestille på nettsiden sin. Jeg har ikke smakt den, men jeg tror også det er kokos på toppen.

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (5 minutter siden):

Den ser ut som et åpent sår med sting rundt.

Men er det fyll av bær? Den ser faktisk ut til å smake godt hvis det er det. 

Jeg har ikke smakt på den ennå (sparer den til jeg får besøk i morgen) men for meg ser det mer ut som det er kanel og sukker?

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har ikke smakt på den ennå (sparer den til jeg får besøk i morgen) men for meg ser det mer ut som det er kanel og sukker?

Å. Ja, mulig. Jeg syns den så god ut tross assosiasjoner 😊

AnonymBruker
morsan skrev (4 timer siden):

Jeg synes det ser ut som en slags skuffkake eller marmorkake med bær/syltetøy og med kokos på toppen (og hakkede mandler også?) 

Jeg smakte på den nå (ble så alt for nysgjerrig på hvilken kake det var) og det var faktisk rullekake med sjokoladekrem og kokos haha 😅😊

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...