Gå til innhold

Zoloft


Seroxat

Anbefalte innlegg

frisomfuglen skrev (10 timer siden):

Det du sier er vanlig. Altså økning av angst og uro. Du er bare helt nødt til å ta tiden til hjelp og ikke analysere og vurdere alt. Gi det 3 mnd og tenk på noe annet imens. 

Ok. Jeg forstår. Jeg får ta tida til hjelp. Er det ikke sånn at oppstarts symptomer varer i 1-2  uker?  Takk for tilbakemelding ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frisomfuglen
Seroxat skrev (26 minutter siden):

Ok. Jeg forstår. Jeg får ta tida til hjelp. Er det ikke sånn at oppstarts symptomer varer i 1-2  uker?  Takk for tilbakemelding ❤️

Umulig å si. Som jeg sa, gi det 3 mnd nå og ikke endre på noe underveis. Bare ta tiden til hjelp. Dette greier du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frisomfuglen skrev (På 21.2.2024 den 21.10):

Zoloft har jeg god erfaring med. Går ikke på den nå, men gjorde det for endel år siden. Snakket med en psykiater en gang som mente det var den beste av SSRI'ene, sett i lys av at det var god virkning og mindre sjans for bivirkninger som vektoppgang sammenliknet med for eksempel Cipralex.

Jeg har erfart at Cipralex er den beste, men den gir vektoppgang, desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frisomfuglen skrev (23 timer siden):

Det du sier er vanlig. Altså økning av angst og uro. Du er bare helt nødt til å ta tiden til hjelp og ikke analysere og vurdere alt. Gi det 3 mnd og tenk på noe annet imens. 

Takk for tilbakemelding ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (På 25.2.2024 den 9.59):

Jeg har erfart at Cipralex er den beste, men den gir vektoppgang, desverre. 

 

erik123 skrev (På 25.2.2024 den 9.59):

Jeg har erfart at Cipralex er den beste, men den gir vektoppgang, desverre. 

Det gir meg håp🙏 Husker du hvor lenge du hadde oppstarts symptomer på Zoloft? Takk for tilbakemelding ❤️

Endret av Seroxat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
Seroxat skrev (16 timer siden):

 

Det gir meg håp🙏 Husker du hvor lenge du hadde oppstarts symptomer på Zoloft? Takk for tilbakemelding ❤️

Zoloft tok ikke bort depresjonen. Cipralex er mye bedre. Det er min erfaring. Andre har kanskje andre erfaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seroxat
UtakknemligDiva skrev (På 21.2.2024 den 22.54):

Har ingen bivirkninger. Hadde mild kvalme 1.uken ved oppstart. Litt mindre uken etter og borte. Trappet opp og fikk tilbake kvalmen. Økt svette. Økte en tredje gang og ingen bivirkning.

Det hørtes ut som om du hadde en mild oppstart på Zoloft❤️ Jeg kjenner på økt angst og uro nå når jeg nå  på tirsdag økte dosen. Håper at det snart går over🙏Takk for tilbakemelding ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat
Skrevet (endret)
Seroxat skrev (39 minutter siden):

Det hørtes ut som om du hadde en mild oppstart på Zoloft❤️ Jeg kjenner på økt angst og uro nå når jeg nå  på tirsdag økte dosen. Håper at det snart går over🙏Takk for tilbakemelding ❤️

Jeg ser så frem til at depresjonen letner litt ved hjelp av Zoloft 🙏 Jeg klarer ikke å kjenne på noen følelser; ikke glede, blir ikke rørt, men gråter heller ikke. Er bare helt flat. Savner så å kjenne på noen følelser. Det er så tungt og vondt.

Endret av Seroxat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Seroxat skrev (3 timer siden):

Jeg ser så frem til at depresjonen letner litt ved hjelp av Zoloft 🙏 Jeg klarer ikke å kjenne på noen følelser; ikke glede, blir ikke rørt, men gråter heller ikke. Er bare helt flat. Savner så å kjenne på noen følelser. Det er så tungt og vondt.

Hvis det er tungt og vondt kjenner du vel på følelser? Men jeg skjønner hva du mener. Selv er jeg værpåvirket og nå er været så rævva at jeg blir småtrist. Men det går jo over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroxat
UtakknemligDiva skrev (2 timer siden):

Hvis det er tungt og vondt kjenner du vel på følelser? Men jeg skjønner hva du mener. Selv er jeg værpåvirket og nå er været så rævva at jeg blir småtrist. Men det går jo over. 

Jeg kjenner bare på vonde og tunge  følelser, ingen gode. Og det går ikke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...