Gå til innhold

Storytel kontakt skjema er ikke mulig å fylle inn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg skal sende en henvendelse til kundeservice på storytel da jeg har ett spørsmål, jeg forsøkte finne en e-post adresse på nettsiden deres, men man må visst fylle ut ett skjema for å få til å sende noe til dem. Men problemet er at flere av boksene som krever at du fyller dem ut for å få sendt inn skjemaet viser ikke og er ikke mulig å skrive noe i? Er det flere som har dette problemet? Hva kan jeg gjøre?

Her er link til skjemaet: https://support.storytel.com/hc/no/requests/new

Anonymkode: 8f668...afb

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Jeg skal sende en henvendelse til kundeservice på storytel da jeg har ett spørsmål, jeg forsøkte finne en e-post adresse på nettsiden deres, men man må visst fylle ut ett skjema for å få til å sende noe til dem. Men problemet er at flere av boksene som krever at du fyller dem ut for å få sendt inn skjemaet viser ikke og er ikke mulig å skrive noe i? Er det flere som har dette problemet? Hva kan jeg gjøre?

Her er link til skjemaet: https://support.storytel.com/hc/no/requests/new

Hvilke felt er det du ikke får fyllt inn?

AnonymBruker
Lillemus skrev (57 minutter siden):

Hvilke felt er det du ikke får fyllt inn?

Det er flere av feltene som er merket med stjerne (*). Da følgende: velg land, kategori, vennligst velg et alternativ under, språk og format. Jeg ser teksten, men der er ingen bokser der man kan skrive inn eller velge mellom alternativer. Er det ikke slik hos deg da? (Jeg forsøkte forresten spørre den chat roboten på siden om å snakke med ett menneske og da skrev jeg inn navn og e-post å fikk beskjed om at noen kom til å kontakte meg så raskt som mulig, så håper det ordner seg på den måten.

Jeg får fylt ut alle jeg. Når jeg klikker i rutene så kommer det opp en liste jeg kan velge i. Men det er da ingen valg for språk og format? Eller kommer det opp når du velger kategori kanskje?

Endret av Lillemus
AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg får fylt ut alle jeg. Når jeg klikker i rutene så kommer det opp en liste jeg kan velge i. Men det er da ingen valg for språk og format? Eller kommer det opp når du velger kategori kanskje?

Så rart da. Sånn ser det ut hos meg (på mobil). Har forsøkt på pc også men er samme problemet der.

Screenshot_20240222-073527.thumb.png.c5ee7afff19ba31081c2a4e9d520911d.png

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så rart da. Sånn ser det ut hos meg (på mobil). Har forsøkt på pc også men er samme problemet der.

Screenshot_20240222-073527.thumb.png.c5ee7afff19ba31081c2a4e9d520911d.png

Slik ser det ut hos meg når jeg klikker på lenka di:

1. Storytel Hjelpesenter 
  2.  Send oss en henvendelse

Send oss en henvendelse

E-postadresse
Velg land-
Kategori-
Emne

Beskrivelse

Beskriv ditt ærend

Vedlegg(valgfritt)
Legg til fil eller slipp filer her

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Slik ser det ut hos meg når jeg klikker på lenka di:

1. Storytel Hjelpesenter 
  2.  Send oss en henvendelse

Send oss en henvendelse

E-postadresse
Velg land-
Kategori-
Emne

Beskrivelse

Beskriv ditt ærend

Vedlegg(valgfritt)
Legg til fil eller slipp filer her

Så rart, hva tror du kan være grunnen til det? Hvilken nettleser bruker du og slik? Jeg har android og google chrome.

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så rart, hva tror du kan være grunnen til det? Hvilken nettleser bruker du og slik? Jeg har android og google chrome.

Er sånn både på Mac'en (Safari) og på pc (chrome) og også på telefonen, Samsung.

Endret av Lillemus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...