AnonymBruker Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Hallo dere, i dag skjedde det noe som var litt kjipt på jobb og jeg ønsker gjerne deres innspill i forhold til det. Det som skjedde var at jeg sto i garderoben med mobilen når sjefen kom inn og så meg så nå er jeg redd for at sjefen tenker jeg sluntrer unna... Grunnen til at jeg sto i garderoben med mobilen var at det var noe jeg måtte fikse (det var ikke akutt akkurat men det var noe som var greit å få gjort med en gang). Jeg får gjort det jeg skal til vanlig, står sjeldent med mobil bruker den bare til å høre musikk når jeg jobber og til å lese nyheter og skrive med venner i pausen. Jeg har også sett de fleste kollegaene mine bruke mobil i arbeidstid da både meldinger og telefon samtaler men ikke spesielt ofte så det er ikke slik at det er forbud mot det akkurat. Da sjefen kom inn i garderoben (døren var igjen) så kjipte jeg meg også sa jeg "jeg skulle bare på do" før jeg la mobilen i lomma og gikk inn på do, før det sa sjefen bare "ok" til det jeg sa. Har jeg tabbet meg ut nå? Anonymkode: 0a683...911 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478911-jeg-sto-i-garderoben-med-mobilen-n%C3%A5r-sjefen-kom-s%C3%A5-n%C3%A5-er-jeg-redd-for-at-sjefen-tenker-jeg-sluntrer-unna/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hallo dere, i dag skjedde det noe som var litt kjipt på jobb og jeg ønsker gjerne deres innspill i forhold til det. Det som skjedde var at jeg sto i garderoben med mobilen når sjefen kom inn og så meg så nå er jeg redd for at sjefen tenker jeg sluntrer unna... Grunnen til at jeg sto i garderoben med mobilen var at det var noe jeg måtte fikse (det var ikke akutt akkurat men det var noe som var greit å få gjort med en gang). Jeg får gjort det jeg skal til vanlig, står sjeldent med mobil bruker den bare til å høre musikk når jeg jobber og til å lese nyheter og skrive med venner i pausen. Jeg har også sett de fleste kollegaene mine bruke mobil i arbeidstid da både meldinger og telefon samtaler men ikke spesielt ofte så det er ikke slik at det er forbud mot det akkurat. Da sjefen kom inn i garderoben (døren var igjen) så kjipte jeg meg også sa jeg "jeg skulle bare på do" før jeg la mobilen i lomma og gikk inn på do, før det sa sjefen bare "ok" til det jeg sa. Har jeg tabbet meg ut nå? Anonymkode: 0a683...911 Dette kunne vel skjedd alle. Om du har tabbet deg ut spørs på hva sjefen hadde på deg fra før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478911-jeg-sto-i-garderoben-med-mobilen-n%C3%A5r-sjefen-kom-s%C3%A5-n%C3%A5-er-jeg-redd-for-at-sjefen-tenker-jeg-sluntrer-unna/#findComment-4251368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Det hadde vært veldig rart om det ikke var lov til å ta en privat samtale i arbeidstiden. Noen ganger er det helt nødvendig. F.eks. alvorlig sykdom i famiien, ringe lege, ringe bank osv. Hvis du ringer mye bare for å skravle, er det grunn til å klage på deg, men ikke ellers. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478911-jeg-sto-i-garderoben-med-mobilen-n%C3%A5r-sjefen-kom-s%C3%A5-n%C3%A5-er-jeg-redd-for-at-sjefen-tenker-jeg-sluntrer-unna/#findComment-4251372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.