Gå til innhold

Jeg sto i garderoben med mobilen når sjefen kom så nå er jeg redd for at sjefen tenker jeg sluntrer unna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hallo dere, i dag skjedde det noe som var litt kjipt på jobb og jeg ønsker gjerne deres innspill i forhold til det. Det som skjedde var at jeg sto i garderoben med mobilen når sjefen kom inn og så meg så nå er jeg redd for at sjefen tenker jeg sluntrer unna... Grunnen til at jeg sto i garderoben med mobilen var at det var noe jeg måtte fikse (det var ikke akutt akkurat men det var noe som var greit å få gjort med en gang). Jeg får gjort det jeg skal til vanlig, står sjeldent med mobil bruker den bare til å høre musikk når jeg jobber og til å lese nyheter og skrive med venner i pausen. Jeg har også sett de fleste kollegaene mine bruke mobil i arbeidstid da både meldinger og telefon samtaler men ikke spesielt ofte så det er ikke slik at det er forbud mot det akkurat. 

Da sjefen kom inn i garderoben (døren var igjen) så kjipte jeg meg også sa jeg "jeg skulle bare på do" før jeg la mobilen i lomma og gikk inn på do, før det sa sjefen bare "ok" til det jeg sa. 

Har jeg tabbet meg ut nå? 

Anonymkode: 0a683...911

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hallo dere, i dag skjedde det noe som var litt kjipt på jobb og jeg ønsker gjerne deres innspill i forhold til det. Det som skjedde var at jeg sto i garderoben med mobilen når sjefen kom inn og så meg så nå er jeg redd for at sjefen tenker jeg sluntrer unna... Grunnen til at jeg sto i garderoben med mobilen var at det var noe jeg måtte fikse (det var ikke akutt akkurat men det var noe som var greit å få gjort med en gang). Jeg får gjort det jeg skal til vanlig, står sjeldent med mobil bruker den bare til å høre musikk når jeg jobber og til å lese nyheter og skrive med venner i pausen. Jeg har også sett de fleste kollegaene mine bruke mobil i arbeidstid da både meldinger og telefon samtaler men ikke spesielt ofte så det er ikke slik at det er forbud mot det akkurat. 

Da sjefen kom inn i garderoben (døren var igjen) så kjipte jeg meg også sa jeg "jeg skulle bare på do" før jeg la mobilen i lomma og gikk inn på do, før det sa sjefen bare "ok" til det jeg sa. 

Har jeg tabbet meg ut nå? 

Anonymkode: 0a683...911

Dette kunne vel skjedd alle. Om du har tabbet deg ut spørs på hva sjefen hadde på deg fra før.

Nicklusheletida

Det hadde vært veldig rart om det ikke var lov til å ta en privat samtale i arbeidstiden. Noen ganger er det helt nødvendig. F.eks. alvorlig sykdom i famiien, ringe lege, ringe bank osv. Hvis du ringer mye bare for å skravle, er det grunn til å klage på deg, men ikke ellers. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...