AnonymBruker Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Er det noen her som har erfaring med å være frivillig i dyrebeskyttelsen og kan fortelle litt om hvordan det er og hva du gjør? Jeg har sett andre steder har dyrebeskyttelsen slike egne kattehus eller hva de nå kaller det der man kan komme dit og kose med kattene og jobbe osv. Men det har de dessverre ikke her jeg bor. Jeg ser de skriver på nettsiden at de trenger hjelp til transport men ettersom jeg ikke har førerkort kan jeg dessverre ikke bidra med det, men der er kanskje andre ting jeg kan gjøre? Jeg skulle gjerne vært fosterhjem da, men akkurat nå er jeg midt i en flytteprosess så det er ikke mulig akkurat nå per i dag, men håper på å få den muligheten senere da. Anonymkode: ecc6a...789 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478912-frivillig-i-dyrebeskyttelsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar (endret) Datteren min var frivillig på kattebrakka i Trondheim en periode. Da var hun der en fast ettermiddag/kveld i uka, rengjorde bur og kattetoaletter, klargjorde brukte bur for nye katter som måtte på isolatet en stund og lekte og koste litt med de kattene som var i fellesrommet. Det hendte jeg var med henne, det var koselig. Noen av kattene var koselige og likte oppmerksomhet og kos, andre var redde og usikre og gjemte seg i kattehulene sine. Du kan jo kontakte din lokale dyrebeskyttelse og høre om det er noe du kan bidra med. Endret 22. februar av Lillemus 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478912-frivillig-i-dyrebeskyttelsen/#findComment-4251401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Lillemus skrev (4 minutter siden): Datteren min var frivillig på kattebrakka i Trondheim en periode. Da var hun der en fast ettermiddag/kveld i uka, rengjorde bur og kattetoaletter, klargjorde brukte bur for nye katter som måtte på isolatet en stund og lekte og koste litt med de kattene som var i fellesrommet. Det hendte jeg var med henne, det var koselig. Noen av kattene var koselige og likte oppmerksomhet og kos, andre var redde og usikre og gjemte seg i kattehulene sine. Du kan jo kontakte din lokale dyrebeskyttelse og høre om det er noe du kan bidra med. Det høres koselig ut med kattebrakke, spesielt det å få mulighet til å kose med kattene 😊 Man mister jo den muligheten når alle kattene er hos fosterhjem og de ikke har ett slikt hus, de burde jo ha det egentlig mtp at det er en stor by, men det går vel på det at det koster mye å skulle leie ett slik hus og de har nok ikke midler til det vil jeg tro. Leit. Men jeg skal ta kontakt ja, det må da være ett eller annet jeg kan bidra med på tross av at jeg ikke har bil og førerkort 😊 Anonymkode: ecc6a...789 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478912-frivillig-i-dyrebeskyttelsen/#findComment-4251405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.