Gå til innhold

Takk for meg :-)


kupton

Anbefalte innlegg

Kupton har i dag bestemt seg for å avslutte sin aktivitet på Dr. Online. Det er vemodig etter 27 år, men alt har sin tid. 

Jeg ønsker dere alle alt godt og takker for alt dere har lært meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kupton skrev (1 minutt siden):

Kupton har i dag bestemt seg for å avslutte sin aktivitet på Dr. Online. Det er vemodig etter 27 år, men alt har sin tid. 

Jeg ønsker dere alle alt godt og takker for alt dere har lært meg.

Å nei! Dine bidrag vil bli savnet. Håper du ombestemmer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neeei, mener du det? Det var leit å høre. Men vil i det minste takke deg så mye med all den kunnskapen du har delt og hjelpen du har gitt oss her inne da.

Anonymkode: 0b3c4...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for alt. Vil du si noe om hva i dag som førte deg til denne avgjørelsen?

Anonymkode: d3422...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig leit å høre, ønsker deg alt godt i livet. Fikk oppleve DOL med Kupton en liten stund, og lærte en hel del! Lykke til 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (12 minutter siden):

Kupton har i dag bestemt seg for å avslutte sin aktivitet på Dr. Online. Det er vemodig etter 27 år, men alt har sin tid. 

Jeg ønsker dere alle alt godt og takker for alt dere har lært meg.

Det må jeg si var vemodig å lese. Jeg har vært på dol i over 20 år selv, langt mer av og på enn deg, og ikke like aktiv i alle perioder, men dine bidrag har vært interessante og lærerike i de periodene jeg har vært her. Jeg tror faktisk aldri jeg har spurt deg til råds, men jeg har satt stor pris på alle diskusjoner gjennom disse årene, og har mange ganger tenkt at det er svært imponerende at du har lagt ned så mye tid og energi i å hjelpe så mange her på DOL.

Lykke til med tilværelsen utenfor DOL både som faglig og frivillig ressurs, og nyt fritiden både sammen med de nærmeste rundt deg og de du (forhåpentligvis) "treffer" til fjells ;) :) 

PS. Jeg tror ikke dette innlegget fra deg får så mange likes....

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk, Kupton. For innsikt, råd og lærdom!

Anonymkode: cc48f...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre, Kupton, alltid trist når de «gamle» brukerne forsvinner.  Kanskje du stikker innom.

Du vet « You can check out any time you like, but you can never leave» 😉😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
kupton skrev (28 minutter siden):

Kupton har i dag bestemt seg for å avslutte sin aktivitet på Dr. Online. Det er vemodig etter 27 år, men alt har sin tid. 

Jeg ønsker dere alle alt godt og takker for alt dere har lært meg.

Hvorfor det? Men lykke til videre likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (52 minutter siden):

Kupton har i dag bestemt seg for å avslutte sin aktivitet på Dr. Online. Det er vemodig etter 27 år, men alt har sin tid. 

Jeg ønsker dere alle alt godt og takker for alt dere har lært meg.

Det var leit å høre. Uten din innsats, tror jeg ikke dol hadde vart så lenge som det har. Takk for deling av mye kunnskap. Jeg vil også takke for din helt unike støtte da min mann ble alvorlig syk og trengte hjelp til å finne en god fastlege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Lykke til videre ! :) La oss få høre hvordan det går med deg innimellom da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (1 time siden):

Kupton har i dag bestemt seg for å avslutte sin aktivitet på Dr. Online. Det er vemodig etter 27 år, men alt har sin tid. 

Jeg ønsker dere alle alt godt og takker for alt dere har lært meg.

Å nei, dette var utrolig trist å lese🥹🥹🥹 Du «hører hjemme» her, og det er alltid interessant å lese innleggene dine! Du har jo bestemt deg, men DOL trenger virkelig å ha deg her. «DOL will never be the same, DOL is changing» (fritt etter Haddaway) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, dol-papa sjekker ut? Kommer vi til å klare oss uten deg. Og hvor kan man få spurt og plaga deg med ting nå da?

Ellers, takk for alt. Kommer aldri til å glemme den ene «likes»-en jeg fikk fra deg for noen år tilbake😉

Håper du har endret holdningen din til pf og piercing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trist å høre! Takk for kloke innspill og betraktninger gjennom årene her på DOL. Alt godt videre. 

Anonymkode: 8cf83...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du kanskje sagt noe om årsaken til at du slutter? For liten tid? Andre prioriteringer? Nye interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uventet og trist, men du har vel dine grunner. Du er alltid velkommen tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...