Gå til innhold

Takk for meg :-)


kupton

Anbefalte innlegg

påskelilje

Det var leit. Jeg har gjennom et kvart århundre (!) satt pris på din fagkompetanse og din tydelighet (dvs det tok kanskje noen år på å bevege seg ut av småbarnsforumet 😁 Velkommen tilbake hvis du angrer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (10 minutter siden):

Kunne du kanskje sagt noe om årsaken til at du slutter? For liten tid? Andre prioriteringer? Nye interesser?

For mange begrensninger på hva jeg får lov til å skrive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
kupton skrev (Akkurat nå):

For mange begrensninger på hva jeg får lov til å skrive. 

Det ante meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (2 minutter siden):

For mange begrensninger på hva jeg får lov til å skrive. 

Støtter deg i det. Modereringen er for streng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Takk" til moderator som er i ferd med å ødelegge hele forumet.

Anonymkode: 4d893...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (18 minutter siden):

For mange begrensninger på hva jeg får lov til å skrive. 

Er det mulig🥹🤦‍♀️

Gratulerer til den det gjelder med å ødelegge et lite, men trolig helt unikt forum🤷‍♀️ Se på historikken til brukerne her og tell antall år. Rett og slett provoserende. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
påskelilje skrev (22 minutter siden):

Det ante meg.

Det ante meg også. Forumet har tapt seg gradvis. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt er her , er fordi jeg vil følge på dere som har hengt sammen med meg her i over 20 år . Dere er sammen med meg i stua mi hver dag. Nesten som samboere og jeg vil vite hvordan det går med dere i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom ikke så overraskende på meg. Du har jo kritisert moderering her tidligere og tatt pauser fordi du ikke har vært fornøyd med den og heller ikke innhold i tråd( er ) 

Jeg syns du har vært til god hjelp for flere, og du har jo vært fast bruker her ofte og lenge. Lykke til videre da 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var leit synes jeg🥺 Men takk for all kunnskap og innsikt du har bidratt med på forumet🙏

Anonymkode: 48a1a...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (37 minutter siden):

For mange begrensninger på hva jeg får lov til å skrive. 

Det er svært beklagelig. Både at du forlater forumet, og at moderator tydeligvis ikke er rett person på rett plass. Jeg er helt enig med de som skriver at DOL er i ferd med å bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (36 minutter siden):

Det ante meg også. Forumet har tapt seg gradvis. Den eneste grunnen til at jeg fortsatt er her , er fordi jeg vil følge på dere som har hengt sammen med meg her i over 20 år . Dere er sammen med meg i stua mi hver dag. Nesten som samboere og jeg vil vite hvordan det går med dere i livet :)

Du kan få sagt det! Føler det samme 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (3 timer siden):

Kupton har i dag bestemt seg for å avslutte sin aktivitet på Dr. Online. Det er vemodig etter 27 år, men alt har sin tid. 

Jeg ønsker dere alle alt godt og takker for alt dere har lært meg.

Du har hjulpet meg masse da jeg trengte deg mest. Tusen, tusen takk for det! Jeg kommer til å savne deg her inne😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all godvilje til å møte oss alle med små og store spørsmål. Det har vært betryggende «å ha deg tilgjengelig». Din tydelighet og hjelpsomhet har betydd mye, og jeg vil kalle din tjeneste selve «limet» som har holdt en grad av faglighet og seriøsitet oppe inne på Dol. Når den kvaliteten forsvinner fra Dol er jeg redd det blir mer «syklubb» med synsing fremfor faglig forankrede råd og diskusjoner. 

For Dols fremtid håper jeg nå at de dyktige «ikke-profesjonelle» som fortsatt finnes her inne ikke også mister motivasjonen til å svare på seriøst vis. Det er fortsatt noen svært kompetente brukere her inne med lang fartstid som gjør Dol til et spesielt og hjelpsomt forum. Ikke forlat skuta dere også!

Til deg Kupton ønsker jeg  deg alt godt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (1 time siden):

For mange begrensninger på hva jeg får lov til å skrive. 

Men ikke nødvendigvis fra moderator sin side? Er det noen utenfra som har fulgt med på deg og gitt deg munnkurv sånn at du ikke kan svare mer her? 

Anonymkode: f42af...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
kupton skrev (8 timer siden):

Kupton har i dag bestemt seg for å avslutte sin aktivitet på Dr. Online. Det er vemodig etter 27 år, men alt har sin tid. 

Jeg ønsker dere alle alt godt og takker for alt dere har lært meg.

Håper du ombestemmer deg, det er ikke det samme her uten deg :( Du kommer til å bli dypt savnet ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men tusen takk for alt du har bidratt med ❤️ Du blir aldri glemt, dette var trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men ikke nødvendigvis fra moderator sin side? Er det noen utenfra som har fulgt med på deg og gitt deg munnkurv sånn at du ikke kan svare mer her? 

Anonymkode: f42af...81c

Moderator har sine instrukser ovenfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (9 timer siden):

For mange begrensninger på hva jeg får lov til å skrive. 

Jeg synes det er veldig forståelig at du ikke vil bruke tiden din på å skrive kommentarer hvor du ikke lenger får anledning til å gi faglig solide svar. For oss som har fulgt hele historien til dol, så er det rart å se "engstelsen" som nå dominerer moderering og valg fra ledelsen, i motsetning til det motet man viste da fagsvar fra leger var en helt ny ting på internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men ikke nødvendigvis fra moderator sin side? Er det noen utenfra som har fulgt med på deg og gitt deg munnkurv sånn at du ikke kan svare mer her? 

Anonymkode: f42af...81c

Hva slags spørsmål er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det delforumet med mest liv og interesse mister brukeren med faglig tyngde og erfaring. 

Og trist for oss gamle travere at det siste minnet fra DOLs pionertid forsvinner. 

Takk for verdifull formidling gjennom mange år, og kom gjerne tilbake - enten fast eller mer sporadisk 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...