Gå til innhold

Takk for meg :-)


kupton

Anbefalte innlegg

Everybody
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

For den psykosen du har nå så anbefaler jeg antidepressiva 5mg. Siden den er aktiverende så anbefales den å ta på kveldstid. 

Anonymkode: 86b2d...e7c

Ingen svar angående doser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (3 minutter siden):

Ingen svar angående doser!

Det var vel bare en spøk da

Anonymkode: f42af...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 timer siden):

Leser du på forumet @kupton? 

For nå tenker jeg : hvor mange fem feil orker du å se før du må bryte inn? 

Leser du så må du ta ansvar! ( tenkte jeg ) 

Jeg vurderte om jeg skulle anbefale oss alle å svare helt horribelt feil når folk her spør om råd. Men det ville blitt feil moralalsk selv om du ikke ville klart å bevitne alle crazy svar? 

Litt som "Wild horses" med Rolling Stones 😊

Jaja. 

 What ever. 

Noen ganger har jeg litt problemer med å forstå tankegangen din 🤔

Anonymkode: bcbd4...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen ganger har jeg litt problemer med å forstå tankegangen din 🤔

Anonymkode: bcbd4...679

Ja. Kan jeg hjelpe deg?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Ja. Kan jeg hjelpe deg?.

Jobber med saken. 

Anonymkode: bcbd4...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jobber med saken. 

Anonymkode: bcbd4...679

Nettopp

 Neste gang bør du forvente et slikt spørsmål og være klar til å utdype ? Istedenfor å bare slenge ut som i betydning av " du er merkelig og tenker rart. Bare så du vet det" 

Som er helt unyttig informasjon da det muligens like gpdt er ditt hode det er "feil på." Tenk før du skriver da noen av oss forventer forklaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Nettopp

 Neste gang bør du forvente et slikt spørsmål og være klar til å utdype ? Istedenfor å bare slenge ut som i betydning av " du er merkelig og tenker rart. Bare så du vet det" 

Som er helt unyttig informasjon da det muligens like gpdt er ditt hode det er "feil på." Tenk før du skriver da noen av oss forventer forklaring. 

Det er jo det jeg sier. Jeg har problemer med og forstå. 

Anonymkode: bcbd4...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo det jeg sier. Jeg har problemer med og forstå. 

Anonymkode: bcbd4...679

Ok. Jeg går ut av denne tråden nå 🙂

Du trenger ikke å forstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hei, kupton :) 
 
Jeg har ikke orket å skrive i denne tråden før nå. Jeg ønsker bare å si at det er svært trist - både for andre, forumet og meg at du slutter på dol. Men samtidig forstår jeg deg og ditt valg godt. Det tar jo dessuten mye energi å måtte begrense seg så mye som du har måttet gjort. 

Jeg er lei meg på din vegne, for jeg vet hvor mye din jobb og det å kunne hjelpe andre her inne har betydd for deg. Jeg  vet også hvor mye du har betydd for fastleger i ditt nærmiljø som også fikk tilgang til en psykiater som stilte opp, ingen andre ga dem denne tilgangen - akkurat slik du har gitt oss på dol tilgang til dette i et samfunn hvor det er lang ventetid på tilgangen og ikke en gang plass til alle som virkelig trenger det. Jeg er sikker på at du har hjulpet MANGE på denne måten, inkludert min familie og meg.

Takket være deg og dol klarte jeg å holde hodet over vannet og kjempe i en krevende situasjon. Du har nylig også «reddet» min datters fremtid, hun er nå på god vei til å bl.a etter hvert bli i stand til å forsørge seg selv. 

Jeg vil med dette takke deg for all den fantastiske hjelpen du og forumet har gitt meg og mine - og mange andre - i alle disse årene. Tilgangen til denne ekspertisen har vært helt unik, og som nå vil bli et stort tap for dol. 

Lykke til videre på din ferd - alt godt ønskes deg fra A/J🥰

Anonymkode: 974d1...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å se at Kupton har svart. Det ga en etos som gjorde det interessant å lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (3 minutter siden):

Jeg savner å se at Kupton har svart. Det ga en etos som gjorde det interessant å lese. 

Så enig med deg. Savner han jeg også nå. F.eks i en tråd nå om psykose hvor han enkelt kunne ha kommet med fasitsvar som utelot all tvil. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

Så enig med deg. Savner han jeg også nå. F.eks i en tråd nå om psykose hvor han enkelt kunne ha kommet med fasitsvar som utelot all tvil. 

Kanskje han har svart…

Anonymkode: 86f7a...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje han har svart…

Anonymkode: 86f7a...d31

Ja, gikk inn i tråden igjen nå og leste med nye øyne. Ser at han kanskje kan ha svart i den, ja. 😊 Gode kupton, kom tilbake til oss! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-

Han har svart på andre underforum her som anonym tidligere. 

Han har fremdeles bruker her. Bruk øynene deres. 

Og jeg skal ikke si hva jeg mener jeg... 

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kashmir skrev (34 minutter siden):

Han har svart på andre underforum her som anonym tidligere. 

Han har fremdeles bruker her. Bruk øynene deres. 

Og jeg skal ikke si hva jeg mener jeg... 

 

Til den siste setningen : Det hadde vært fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Til den siste setningen : Det hadde vært fint. 

Ja, det vet jeg, og derfor lar jeg også være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 timer siden):

Han har svart på andre underforum her som anonym tidligere. 

Han har fremdeles bruker her. Bruk øynene deres. 

Og jeg skal ikke si hva jeg mener jeg... 

 

Nå spekulerer du og antyder noe  du ikke aner noe om. 

Anonymkode: 55b87...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå spekulerer du og antyder noe  du ikke aner noe om. 

Anonymkode: 55b87...dd6

Ulempen med at en som var på forumet kjent som psykiater, takker for seg uten å avslutte brukeren sin, er dessverre at det vil oppstå spekulasjoner. Enda en ulempe er at andre kan frenstå som nevnte bruker ved ordlyd og formulering, og dermed gjøre noen brukere forvirret. Andre sikre. 

Du må unnskylde meg, men dette er en naturlig følge av @Kupton sin "avslutning" her. Når han fremdeles er her altså..

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (38 minutter siden):

Ulempen med at en som var på forumet kjent som psykiater, takker for seg uten å avslutte brukeren sin, er dessverre at det vil oppstå spekulasjoner. Enda en ulempe er at andre kan frenstå som nevnte bruker ved ordlyd og formulering, og dermed gjøre noen brukere forvirret. Andre sikre. 

Du må unnskylde meg, men dette er en naturlig følge av @Kupton sin "avslutning" her. Når han fremdeles er her altså..

Forstår ikke hvorfor du ikke klarer å la denne saken ligge. Han har ingen meldeplikt for deg og kan være her som anonymbruker på lik linje som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne tråden fortsetter i negativ brukerdebatt stenges den da vi ikke ønsker negativ brukerdebatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...