Gå til innhold

Nå har det gått 4mnd og en dag......


dok

Anbefalte innlegg

siden vi ble registrert hos SUAK, og vi venter og venter. Jeg har nesten ikke tid til å gå på jobb om dagen, skulle helst vært hjemme og holdt øye med postkassa.

Jeg synes dette er slitsomt, blir skuffa hver gang jeg ser i postkassa. Har store forventninger hver dag "i dag ligger det sikkert brev fra SUAK i postkassa". Men neida det er bare kjedelig post som ligger der.

Skjønner ikke helt hvor jeg skal finne motivasjon til og vente omlag ett år på tildelingen, når jeg er så utålmodig nå. Men det går vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lengtende colombiamamma

Kjære dok!

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver i innlegget ditt. Postkassen min ble nærmest min fiende helt til den dagen det lå noe gledelig opp i der.

Jeg kan trøste deg med at det faktisk, en vakker dag, ligger noe herlig i din postkasse, som får deg til å stå på videre i denne lange prosessen. (Jeg er nå mamma til en herlig jente hentet i Colombia).

Jeg ønsker deg lykke til, og hvis det er noen trøst å vite det, så føler jeg virkelig med deg.

God helg!

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...