Gå til innhold

Pulserende "hekseskudd"

Anbefalte innlegg

Går på 100mg Zoloft daglig. Men hvis jeg glemmer en dag, får jeg snodige pulserende "hekseskudd" liksom rundt øre-regionen, håndledd og bein. Men får det også hvor som helst når jeg beveger meg. Det pulserer først i hodet og ved neste bevegelse, så pulserer det der. Som nå i fingertuppene når jeg taster. Har gått på medisinen i ca.5 mnd. og skal avslutte den sjette(henv.lege). Hva nå? har hørt flere historier om zoloft i negativen. Må jeg gå på dette for resten av mitt liv? veldig usikker, fikk de pga. angst og panikkanfall som førte til at jeg fikk stadig glimt av hvordan det ville være/føles og bli i "Det" helvete for alltid!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47938-pulserende-hekseskudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Hadde også sånn hvis jeg glemte Zoloften. Trur det er en ganske vanlig reaksjon egentlig, på å brått slutte med denne typen preparat. Men jeg trur at det i fht disse "hekseskuddene" går bra når du slutter, forbi du skal ikke gå fra 100 mg. til ingenting, men trappe laaaaangsomt ned. Dette hjelper nok legen deg med, for du skal vel ha en time før du slutter?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47938-pulserende-hekseskudd/#findComment-182681
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...