Gå til innhold

Hva gjør man egentlig...

Anbefalte innlegg

... når man sitter her og tenker

... når man tenker at livet er en rar greie

... når man egentlig vil gjemme seg bort

... når det høyeste ønske er ikke å være til

... når man har "den" ved siden av seg

- den blanke flaten skinner...

... når man bare er forvirra

... når folk sier man "lider" av det og det

- men ikke vil innse det...

vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47941-hva-gj%C3%B8r-man-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har rett i at livet er en rar greie.

Når folk sier at du lider av "det og det", bør du kanskje tenke over om det ikke er noe i det, og så konferere med "fagpersoner" (helsesøster, fastlege, psykolog--).

Det fins hjelp for det meste nå til dags.

Les forresten Aftenposten i dag (lørdag). Der står det om ei jente som fikk hjelp på en ganske spesiell måte. Når hun har klare å bli "frisk", skulle det være mulig for flere.

Du har rett i at livet er en rar greie.

Når folk sier at du lider av "det og det", bør du kanskje tenke over om det ikke er noe i det, og så konferere med "fagpersoner" (helsesøster, fastlege, psykolog--).

Det fins hjelp for det meste nå til dags.

Les forresten Aftenposten i dag (lørdag). Der står det om ei jente som fikk hjelp på en ganske spesiell måte. Når hun har klare å bli "frisk", skulle det være mulig for flere.

takk for svar, men kjære deg... jeg er da ikke syk... siden du nevnte hun som var blitt frisk tenker jeg..

Gjest izobel

heisann

først: cipramil er et anti deppresiva, som hjelper mot depresjon. :) Den funka veldig bra for meg en stund.

Når du har det slik, så vil jeg anbefale at du tar deg en tur ut. Som regel hjelper det littegrann. Bare gå ut en liten tur liksom.

Så bør du nok ta kontakt med legen din, si hvordan du har det og snakke med han. Eller du kan snakke med noen venner eller familie om du kan det. Det hjelper utrolig mye å snakke om det. Uansett hva som plager en. Men du bør gå til legen.

God bedring! *klem*

iz

Annonse

takk for svar, men kjære deg... jeg er da ikke syk... siden du nevnte hun som var blitt frisk tenker jeg..

DU trenger ikke være syk fordi om jeg nevnte en som er blitt "frisk". Hun har/hadde en personlighetsforstyrrelse.

En er ikke "syk" om en har en personlighetsforstyrrelse. Men det er noe som gjør livet komplisert i en lang periode. Hun jeg nevnte har lært seg å leve med diagnosen sin. "Frisk" var kanskje et dumt ord å bruke.

DU trenger ikke være syk fordi om jeg nevnte en som er blitt "frisk". Hun har/hadde en personlighetsforstyrrelse.

En er ikke "syk" om en har en personlighetsforstyrrelse. Men det er noe som gjør livet komplisert i en lang periode. Hun jeg nevnte har lært seg å leve med diagnosen sin. "Frisk" var kanskje et dumt ord å bruke.

beklager at jeg skjønner lite i kveld... men sier du at jeg har en personlighetsforstyrrelse nå? jeg bare spørr jeg...

beklager at jeg skjønner lite i kveld... men sier du at jeg har en personlighetsforstyrrelse nå? jeg bare spørr jeg...

Lille venn---

Du høres oppegående og intelligent ut, og aldri så lite kverulantisk. Du er definitivt en personlighet, men neppe en forstyrret en.

:))

heisann

først: cipramil er et anti deppresiva, som hjelper mot depresjon. :) Den funka veldig bra for meg en stund.

Når du har det slik, så vil jeg anbefale at du tar deg en tur ut. Som regel hjelper det littegrann. Bare gå ut en liten tur liksom.

Så bør du nok ta kontakt med legen din, si hvordan du har det og snakke med han. Eller du kan snakke med noen venner eller familie om du kan det. Det hjelper utrolig mye å snakke om det. Uansett hva som plager en. Men du bør gå til legen.

God bedring! *klem*

iz

Hvorfor skal jeg ta antidepressiva? Det er ingenting som feiler meg...

Annonse

Hei!

Synes det virker som du innser en del nå jeg. ..., , det er jo bra, men vondt er det nok.

Håper inderlig du lar den blanke flata ligge.

Håper du får krefter og kan ta i mot hjelp, og klarer å krabbbe oppover igjen, og jeg veit at det er godt mulig å bli bedre. Dessverree føles det jo ofte helt umulig og utenkelig at live skal bli greit når man er "i kjelleren"

Lykke til!

klemmer

Heisann lille venn...

Håper du ser at den blanke flata ikke er noe for deg!!!

Det du kanskje bør gjøre er å ta en prat med legen din om dine tanker og følelser, for å se hva h*n mener, det skader ikke, sant??

Stå på lille venn!!!!

*varme klemmer*

Vet ikke om det skader, men poenget er at jeg ikke klarer det. Klarer ikke å snakke med folk i RL om sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...