Gå til innhold

Hva gjør man egentlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir du med meg ut i det flotte været og spiser is!! :)))

Skrevet

Hei McDoo!

Ser at du i flere innlegg insisterer på at ingenting feiler deg - og at det slett ikke er psykiske vansker som ligger bak din selvskading/ønske om selvskading.

Hvis du ikke anser dette for å være et psykisk problem, hvorfor velger du da å skrive på forum for psykiatri?

Skrevet

Hei McDoo!

Ser at du i flere innlegg insisterer på at ingenting feiler deg - og at det slett ikke er psykiske vansker som ligger bak din selvskading/ønske om selvskading.

Hvis du ikke anser dette for å være et psykisk problem, hvorfor velger du da å skrive på forum for psykiatri?

Det passer seg ingen andre steder tror jeg... men jeg kan godt skrive på f.eks. åpent forum i steden...

Skrevet

Da blir du med meg ut i det flotte været og spiser is!! :)))

ja, det hadde vært koselig... men dessverre umulig...

Skrevet

ja, det hadde vært koselig... men dessverre umulig...

du kan ut å spise is der du bor, så går jeg ut å spiser is der jeg bor, så tenker vi på hverandre og priser livet som byr oss på noe så godt som IS..MMM:)))

Skrevet

du kan ut å spise is der du bor, så går jeg ut å spiser is der jeg bor, så tenker vi på hverandre og priser livet som byr oss på noe så godt som IS..MMM:)))

jo, det går jo an, men jeg er egentlig ikke så gla i is jeg...

Skrevet

jo, det går jo an, men jeg er egentlig ikke så gla i is jeg...

:(

Skrevet

:(

Åååå... venninna svikta.... jeg vil ikke ut blant folk.... æsj asså.....

Skrevet

Det passer seg ingen andre steder tror jeg... men jeg kan godt skrive på f.eks. åpent forum i steden...

Hvorfor tenker du at det kanskje passer her?

Skrevet

Hvorfor tenker du at det kanskje passer her?

bare føler det... gidd å spørr om det siden det ikke har så mye med hva jeg opprinnelig skreiv å gjøre...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis man har det slik, og samtidig ikke er psykisk syk, skaffer men seg et liv. Man finner noe å leve for. Det er utallige oppgaver som fortsatt ikke er løst.

Skrevet

Hvis man har det slik, og samtidig ikke er psykisk syk, skaffer men seg et liv. Man finner noe å leve for. Det er utallige oppgaver som fortsatt ikke er løst.

Hm.... jeg liker denne "redaksjonen" mindre og mindre jeg.. Beklager jeg kjenner dere ikke.

Tror jeg skal slutte å skrive så mye her, det virker som om at det er til bry. Beklager for at jeg er til.

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Hm.... jeg liker denne "redaksjonen" mindre og mindre jeg.. Beklager jeg kjenner dere ikke.

Tror jeg skal slutte å skrive så mye her, det virker som om at det er til bry. Beklager for at jeg er til.

Enig med deg - av og til virker det som om at redaksjonens kunnskap og innsikt blir så stor og omfattende at de glemmer man at det faktisk er _mennesker_ som skriver her...

Skrevet

Enig med deg - av og til virker det som om at redaksjonens kunnskap og innsikt blir så stor og omfattende at de glemmer man at det faktisk er _mennesker_ som skriver her...

Tusen takk for støtten! Jeg vil ikke forhåndsdømme noen siden jeg ikke kjenner de, men etter oppførselen som er her på nettet, altså, sånn som vi kjenner de via nettet så er de ja... jeg skal ikke si det en gang... Men, selvfølgelig, det kan være jeg tar feil. Poenget er at uansett hva VI som brukere skriver her så bør ikke "redaksjonen" skrive nedlatende om ting vi sier og skriver og mener å sånn... Men det er MIN mening...

Gjest MiaMaria
Skrevet

Du stillte et spørsmål, og fikk i grunn et helt greit svar på spørsmålet.

Det jeg sitter og tenker er at du kanskje ikke ønsket noe svar på spørsmålet? At det var ment som et dikt eller noe? Bare uttrykk for følelser? Det så ut som et dikt? Men hvis det var det burde du ha merket det med 'dikt'. Man kan komme med kommentarer til dikt også, men da hadde NHD sluppet å lese det hvis du ikke ville ha et faglig svar. Men jeg er for så vidt helt enig i at han kunne latt være å svare i steden fo å skrive det han skrev. Du er jo tydelig syk, selv om du ikke vil innse det (jmf det du skrev som vel var om deg?)

Skrevet

Du stillte et spørsmål, og fikk i grunn et helt greit svar på spørsmålet.

Det jeg sitter og tenker er at du kanskje ikke ønsket noe svar på spørsmålet? At det var ment som et dikt eller noe? Bare uttrykk for følelser? Det så ut som et dikt? Men hvis det var det burde du ha merket det med 'dikt'. Man kan komme med kommentarer til dikt også, men da hadde NHD sluppet å lese det hvis du ikke ville ha et faglig svar. Men jeg er for så vidt helt enig i at han kunne latt være å svare i steden fo å skrive det han skrev. Du er jo tydelig syk, selv om du ikke vil innse det (jmf det du skrev som vel var om deg?)

syk? hvorfor det? hvordan da? hvorfor sier du det?

Gjest pølza
Skrevet

hvorfor iallverden blir du sur av svaret når det er du selv som alltid påpeker at du ikke er syk

Skrevet

hvorfor iallverden blir du sur av svaret når det er du selv som alltid påpeker at du ikke er syk

hm.... jeg er "over" denne diskusjonen min nå jeg... har glemt den.. så jeg svarer ikke på det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...