Gå til innhold

Tåler jeg dette..?

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Akkurat nå er jeg så innmari forbanna på noen stakkars folk som graver utti her.. vannlekkasje.. men det bråker sånn, og hjernen er slten..!!!

Har lyst til å denge de, men er jo ikke dems skyld..

Også er jeg lattermild.. men ganske grinete.. også veldig sliten, litt bortreist, men ikke rolig nok til å legg emeg.. har så lyst til å lese masse, masse, matte, psykologi, .. vil vite ALT,, lære masse, men jeg får ikke gjort alt over natta.. og den " figments..." boka mi er litt tung.. men jeg VIL, men jeg begynner å suse.. var ute på " tur" i gårnatt.. men sovna dønn før jeg fikk flydd..

Trappa lea på seg i dag også, når jeg gikk ned i stad.. hmm.

Jeg vet liksom ikke hvor mye jeg tåler. Nå som jeg faktisk har fått gjort så mye "nytt".

Jeg kobler ut litt stadig nå, og tror det er på slike dager som dette jeg har møtt " gjengen " og flydd litt..

Ting gjør liksom ikke ordentlig vondt heller, kjenner jo at jeg klyper meg, og at det kanskje er litt.. vondt, men ikke vondt..

Tror jeg trenger litt søvn. men de bråker fortsatt!!

God-natta klemmer til dere alle!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47947-t%C3%A5ler-jeg-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Håper du fikk sove til slutt!

Har jeg lurt deg ut i dag, til ingen nytte, for å kjøpe Aftenposten?

Det intervjuet jeg trodde skulle komme, kom ikke likevel!

Beklager!

Iallfall fant jeg det ikke i den utgaven av avisa vi får kjøpt her. Vi får bare morgenutgaven

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47947-t%C3%A5ler-jeg-dette/#findComment-182854
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...