Gå til innhold

NHD-Medisiner og avhengighet

Anbefalte innlegg

Gjest Tror jeg trenger hjelp?

Livet mitt går helt på tverke for tiden, føler jeg har kommet i en vond stim med alt som går galt. Det er konkrete ting og uforutsette hendelser som har skjedd, men jeg har ikke hatt mulighet for å unngå at det skjer. Har nok fått en depresjon som jeg har problemer med å komme over. Hatt en vektøking på 15 kg, sover dårlig, dårlig selvtilit og selvbilde. Det svinger fra gode øyeblikk som jeg ser lysere på livet til helt svart. Begynte å få dødstanker, tanker som tenk om jeg ble utsatt for noe alvorligt, reddet så vidt fra dødsleiet da kunne folk ha angret for det dem har gjort og begynt å sette pris på meg! Har hatt timer tidligere hos privat psykolog, synes ikke det hjalp så myeog har ikke råd å betale 300kr timen lenger.

Får ikke tabelleter hos legen han mener de er for vanedannende, er de så vanedannede med mange bivirkninger? Johannesurt har liten virkning. Kan naturmedisin, homopat eller noe annet hjelpe?

Til opplysning så har jeg aldri brukt medisiner mot depresjon. Går heller ikke på noen annen form for medisiner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47949-nhd-medisiner-og-avhengighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bipoline

Noe må jo legen kunne tilby deg! Det finnes jo flere typer medisiner som ikke er avhengighetskapende og det går an å lage avtaler med legen. Det minste h*n kan er å stille opp med noen gode samtaler for å finne ut av hva slags hjelp du trenger nå videre!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...