Gå til innhold

Hvorfor er det lite resops på svar her?

Anbefalte innlegg

Gjest tit-tit

Jeg har hatt sansen for Dr online før.. jeg har også respekt for de svar som gis hvis det gis noen svar da??? ... Jeg har selv en diagnose som psykisk syk..men man jobber videre.. jeg føler at det er mange innlegg her som bare sier SE MEG.. det er kanskje det psykiatri dreier seg om.. en liten digresjon fra en som ved siden av å være Psyk.... har omsorgsansvar for små barn. Jeg skulle ønske litt mer futt i siden her.. medisiner er viktig for mange og kanskje skal man skal faktisk annerkjenne bruken av medisinsk behandling i større grad.. Men helt ærlig... jeg tror de fleste her må gå den tunge veien alene.. Ikke være redd for å søke behandling når man ser at hverdagen ikke går i hop.

:-)))))

Fortsetter under...

Gjest øyeblikket

Er i grunnen helt enig med deg! Synes mange her inne er kun opptatt av seg selv og sitt... Det er SÅ ufattelig masse dårlige innlegg som skrives. Mye INTETSIGENDE!! Hva med å _tenke_ seg litt ekstra om før man trykker på send knappen? Hva med å legge litt jobb i overskriftene? Hva med å svare på litt flere innlegg, gi litt mer respons til andre... en å tenke så mye på sin egen elendighet??

Det er selvfølgelig naturlig at man tenker mye på seg og sitt når man sliter... men man bør ikke dyrke elendigheten.

Jeg synes psykiateren her inne gjør en flott jobb. Han gir mange gode svar. Men mange av brukerene synes jeg bør skjerpe seg... Det kan fort bli en "syklubb" med klaging og syting som bare ser sine egne "syklubb venninner"...... Skriver ikke dette for å såre noen, men fordi man av og til må stikke fingeren i jorda.

..Hilsen meg (selvfølgelig anonym for...)

Gjest grishmow

Weeell, det høres jo ikke så helt frisk ut med de egenskapene du ramser opp der ;-)

dårlige personlige egenskaper er ikke nødvendigvis sykdom

venter med spenning på når psyk. finner ut sannheten, at jeg faktisk er helt frisk. undrer på hvor lang tid det vil ta ham.

Annonse

tit-tit

Har ikke en psykiatrisk lidelse. Men har levd lenge sammen med en som har det.

En blir nok veldig egosentrisk når depresjon eller angst rir en. Med mye innvendig smerte, er det nok vanskelig å ha overskudd til andre.

Derfor er jeg imponert over hvor mange gode svar mange av brukerne av DOL kommer med. Mange som skriver her har stor omsorg for andre, og viser at de forstår de som ber om hjelp.

NHD imponerer også med sine svar.

Telemedisin i Tromsø har gjort en undersøkelse som konkluderer med at fora som DOL faktisk har reddet liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...