Gå til innhold

hva gjør andre når de kjeder seg???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Se en film, surf rundt på nettet, spill et dataspill, dra på besøk, se om det er noe på TV, les en bok, hvis du har en hobby hold på med den.

Dette var bare noen forslag

Mange gode forslag, jeg starter med å surfe på nettet. :-)

Gjest valg og vrak

spiser masse mat

trener

chatter

spyr

kutter meg

prøver ut alle klærne mine

sminker meg

fikser håret

skriver historier

synger

danser

gjør husarbeid

ser tv

ringer folk

går ut å knuser flasker

shopper

sender sms

finner noen å krangle med

doler

finner venner og ser film,setter på musikk og danser

etc.. kjeder meg nesten aldri hahahahha

hilsen alltid hyper jente

Annonse

Da gjør vi nesten det samme. :-) Men jeg skulle så gjerne hatt litt mer fart og spenning.

Du får ta deg en tur på by`n i kveld da, det har eg tenkt å gjøre i hvertfall.

Men det verste er att det som regel blir dritkjedelig det og, hmmm...ikkje enkellt det der.

Men du vet: Det blir ikkje mere moro enn du skaper sjøl (eller noe i den duren) !

Ha en fin kveld ! *S*

Mvh

Gjest (ikke undertegnet)

spiser masse mat

trener

chatter

spyr

kutter meg

prøver ut alle klærne mine

sminker meg

fikser håret

skriver historier

synger

danser

gjør husarbeid

ser tv

ringer folk

går ut å knuser flasker

shopper

sender sms

finner noen å krangle med

doler

finner venner og ser film,setter på musikk og danser

etc.. kjeder meg nesten aldri hahahahha

hilsen alltid hyper jente

Nå mista jeg nesten pusten, men så er jeg ikke alltid hyper heller da :D

Gjest (ikke undertegnet)

Men det verste er att det som regel blir dritkjedelig det og, hmmm...ikkje enkellt det der.

Men du vet: Det blir ikkje mere moro enn du skaper sjøl (eller noe i den duren) !

Ha en fin kveld ! *S*

Mvh

Ha en god tur :D, jeg må nok vente til en annen dag, for mye piller innabords

Gjest (ikke undertegnet)

Ha en fin kveld ! *S*

Mvh

Du får ha en god tur :D, jeg må nok vente til en annen dag, har tatt for mange piller.

Gjest calestia

Mange gode forslag, jeg starter med å surfe på nettet. :-)

hvis det går litt høyt, går det av seg selv.. alltids noen prosjekter å begynne på. Finne ut alt du kan om hjernen, finne ut alt du kan om mars,

filosofere over tiden, skrive tanker om hvorfor forfattere liksom skriver så bra..., hopper en tur , skriver opp ISBN nr til alle bøkene, sorterer de etter emne, eller alfabetisk.., lager lister.. over leste bøker, bøker jeg har, bøker jeg vil ha,

Tørker støv, gnikker ovnen helt ren, baker, boller, kaker, rundstykker.. finner frem matteboka.. selv om jeg ikke forstår noe..

ser på tv, leser et par blader.. finner et tema jeg vil finne ut mer om..

Lister opp hva jeg vil gjøre. reise feks.. setter opp reisemål, hvorfor, hva jeg skulle gjort der, kostnader osv, og setter de i prioritert rekkefølge..

kan bli mye artig av sånt.. ta vare på alt, også ser du senere hva du ville da, også lager du en ny liste, også ser du hva som har forandret seg , og hvorfor..

klems!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...