Kashmir- Skrevet 1. april 2024 Forfatter Skrevet 1. april 2024 Lillemus skrev (På 1.4.2024 den 12.02): Jeg fatter ikke hvorfor du heller vil ha et dusjforehng som går rundt hele karet og som klistrer seg til kroppen og bare er i veien, fremfor vegger!? Ekspander Klistrer seg til kroppen? Der gjør jo ikke det?? Jeg vil ha det fordi jeg ser rødt av alle kanter, kroker og kriker, og det er ikke videre pent heller ( tror en kan få penere utgaver da ) Og jeg syns det blir så lettvint å bare hive forheng på vask. Og jeg syns det blir mye penere 🙂 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april 2024 Skrevet 1. april 2024 Kashmir skrev (På 1.4.2024 den 12.56): Klistrer seg til kroppen? Der gjør jo ikke det?? Jeg vil ha det fordi jeg ser rødt av alle kanter, kroker og kriker, og det er ikke videre pent heller ( tror en kan få penere utgaver da ) Og jeg syns det blir så lettvint å bare hive forheng på vask. Og jeg syns det blir mye penere 🙂 Ekspander Jeg synes dusjforheng bare er ekle. 😂 Og så må man passe på at de henger innenfor karet ellers renner vannet utover golvet. Fordelen er at man kan bytte det ut til et nytt om man vil ha nye farger eller mønstre da. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.