Gå til innhold

Dagens gullkorn :-)


Mamta

Anbefalte innlegg

Siden her er så stille på en lørdagskveld, MÅ jeg bare sprite opp med ett av Gullklumpens mange gullkorn.

Han var for anledningen i kirken og traff på den kvinnelige presten, ei fresk og flott dame på omkring femti.

Som den sjarmøren han er, gav han henne følgende kompliment: "Så ung du ser ut, Anne!" Hvorpå presten smilte bredt og lurte på om han kunne gjette alderen hennes? "Du e' vel 70 år?"

Gjett om noen fikk seg en god latter!

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er de ikke herrrlige! :-) Det vet jeg, forresten, så jo gullklumpene dine i bladet :-)))

Klarer ikke å dy meg, MÅ bare slenge på en i samme gata:

Jeg har alltid vært SÆRDELES god og rund. Da denne episoden utspant seg, jobba jeg som akkompagnatør for et barnekor. En pause hvor jeg sto og strakk litt på meg, kommer en av 10-åringene bort, gransker meg Nøye og spør: "Kor gammel e du egentlig?" "27" svarte jeg, som sant var. "E du berre tjuesju år?!?? Æ trudd du va MINST førti!!"

Sier altså gullungen, og fortsetter (etter å ha gransket meg opp og ned et par ganger): "Og så veie du no MINST FÆMTI KILO!!!"

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)) den var god!

Her i huset lader ungene opp til min bursdag snart - det er hemmeligheter overalt..... Men etter å ha sittet lenge ved skrivebordet, kom eldstejenta forleden med et kort som hun ikke klarte å vente med, der det står: Jei lsker dei du er n mrsom å flink mor

Greit å få det skriftlig, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heldggrisen

Jeg jobbet på SFO da jeg fylte 30 år. Da jeg kom på jobb var hele rommet pyntet med ballonger, terpentiner, blomster m.m. En gutt fra 3.klasse som ikke gikk på SFO kikket inn og sa: Oj, her var det flott! Hvem er det som har bursdag?" Det er jeg svarte jeg. Hvor gammel er du da spurte han. Jeg er 90 svarte jeg. Å ja, gratulerer med dagen sa han og bukket høflig. Han viste slett ingen overaskelse over alderen jeg oppga, og forstod ikke at det var en spøk. Det var tvert imot helt naturlig for han at jeg var 90 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er de ikke herrrlige! :-) Det vet jeg, forresten, så jo gullklumpene dine i bladet :-)))

Klarer ikke å dy meg, MÅ bare slenge på en i samme gata:

Jeg har alltid vært SÆRDELES god og rund. Da denne episoden utspant seg, jobba jeg som akkompagnatør for et barnekor. En pause hvor jeg sto og strakk litt på meg, kommer en av 10-åringene bort, gransker meg Nøye og spør: "Kor gammel e du egentlig?" "27" svarte jeg, som sant var. "E du berre tjuesju år?!?? Æ trudd du va MINST førti!!"

Sier altså gullungen, og fortsetter (etter å ha gransket meg opp og ned et par ganger): "Og så veie du no MINST FÆMTI KILO!!!"

;-)

Hehe, hadde noen tippet at jeg veide ""minst 50 kilo" skulle jeg blitt særdeles fornøyd!

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...