Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det så vanskelig å forstå at når man opplever det er noe "feil" med alle andre, så ligger kanskje noe av løsningen i hvordan man selv fremtrer/oppfattes/7 ens egne ord og svar til andre. 

Anonymkode: 588a0...40e

Hva betyr dette? 

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Hva betyr dette? 

Det er skrevet på ganske så tydelig norsk. Det er ikke et kodet språk jeg har skrevet på. Det er ingen skjulte meninger. Du kan lese ordene slik de står. Dersom jeg klager på at noe er feil med alle andre, ville jeg heller tatt et kritisk blikk på meg selv og mine handlinger fremfor å klage på nettopp alle andre.

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen svar - men måtte bare si at jeg klikket inn undrende over hva som fikk deg til å reagere på daner. Altså folk fra Danmark 🤣🤣🤣

Anonymkode: 9d52c...843

Ja. Men fun fact. De har ikke så skyhøy status for meg de heller. Slapt folkeslag som trøster seg med overseksualisering. Og alkoholinntak på høyt nivå.

🙃

Kashmir-
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er skrevet på ganske så tydelig norsk. Det er ikke et kodet språk jeg har skrevet på. Det er ingen skjulte meninger. Du kan lese ordene slik de står. Dersom jeg klager på at noe er feil med alle andre, ville jeg heller tatt et kritisk blikk på meg selv og mine handlinger fremfor å klage på nettopp alle andre.

Jeg snakker ikke om deg. 

Annonse

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Eller bruk nick så slipper det å bli misforståelser? 

Om det står ola/kari eller anonymkode829/anonymkode321 så er det egentlig det samme. 

Uansett.

Skjønner du hva jeg mener. At du kanskje bør ta et blikk på deg selv og måten du møter andre på. At det ikke nødvendigvis handler om disse damene du møter (helt sikkert noen men langt fra alle slik du skisserer). Fornår noe gjelder ALLE ... da er jeg redd mye av årsaken ligger hos den som klager.

Kashmir-
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om det står ola/kari eller anonymkode829/anonymkode321 så er det egentlig det samme. 

Uansett.

Skjønner du hva jeg mener. At du kanskje bør ta et blikk på deg selv og måten du møter andre på. At det ikke nødvendigvis handler om disse damene du møter (helt sikkert noen men langt fra alle slik du skisserer). Fornår noe gjelder ALLE ... da er jeg redd mye av årsaken ligger hos den som klager.

Du vil ikke ha det du skriver her knyttet til nicket ditt. Det er det en grunn til. Ikke sant? 

Dette er ingenting son burde gå personlig på deg selv. Og likevel? 

Endret av Kashmir
AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Du vil ikke ha det du skriver her knyttet til nicket ditt. Det er det en grunn til. Ikke sant? 

Jeg lurer på om du legger for mye i det. Jeg kjenner ikke deg. Jeg vet ikke hvem du er. Jeg kommer med et forslag/et svar på hovedinnlegget ditt. Det er et ganske klassisk råd som ofte gis til folk som klager over absolutt alle andre. Kanskje den første personen man bør gå til i slike tilfeller er en selv og se nærmere på hvordan en selv kommer andre i møte. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (19 minutter siden):

Skulle du ikke ha diskusjon på sak , ikke person? Dette er det stikk motsatte (igjen)…….

Anonymkode: cc3cf...496

Kashmir-
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg lurer på om du legger for mye i det. Jeg kjenner ikke deg. Jeg vet ikke hvem du er. Jeg kommer med et forslag/et svar på hovedinnlegget ditt. Det er et ganske klassisk råd som ofte gis til folk som klager over absolutt alle andre. Kanskje den første personen man bør gå til i slike tilfeller er en selv og se nærmere på hvordan en selv kommer andre i møte. 

Jeg klager absolutt ikke over alle andre. Tvert mot så har jeg ikke vondt for å skrive fine ting til brukere. Men det MÅ modereres da jeg misliker smisking. Der er en hårfin balanse der. Jeg har skrevet msnge opp riktig gode tilbakemeldinger her. Men jeg kan ikke overdrive. 

Endret av Kashmir

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...