Gå til innhold

Høye fjell dype daler

Anbefalte innlegg

Det koster å komme seg til topps. Det er slitsomt og tungt. Tar pauser når jeg føler for det. Sakte går det også. Og når man endelig når toppen, så får jeg ikke tid til å "nyte utsikten", for det bærer nedover igjen på andre siden. Og det går fort! Så er det samme regla en gang til.. Hva er egentlig trikset for å holde seg der oppe?

Hva er egentlig vitsen? Hvorfor må det være sånn? Sliten......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48060-h%C3%B8ye-fjell-dype-daler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*mange gode tanker herfra*

Skrev ett langt svar......vips og det datt vekk:((

Håper dagen blir bedre vennen...

Jeg har vert på høye fjell og fallt ned i dype daler,,,,,men jeg søkte hjelp og havnet da i midten og her er jeg nå,,,,ikke høyt oppe og ikke i dype daler........og har det tålelig bra,,,,,,klem fra meg

*mange gode tanker herfra*

Skrev ett langt svar......vips og det datt vekk:((

Håper dagen blir bedre vennen...

Jeg HAR fått et langt svar fra deg, min gode venn. Tusen, tusen takk for at det finnes så gode mennesker som deg!!!!!

*klemmer og klemmer*

Håper du får en fin dag i dag.

PS. Og vennen: hvis DU trenger "a second opinion" noen ganger: så er jeg her! OK?

*sniker til meg nok en klem*

Jeg har vert på høye fjell og fallt ned i dype daler,,,,,men jeg søkte hjelp og havnet da i midten og her er jeg nå,,,,ikke høyt oppe og ikke i dype daler........og har det tålelig bra,,,,,,klem fra meg

Tusen takk for svar, det varmer bare det å se at noen tar seg bryet med å svare på mine teite innlegg.

Midt i mellom sier du. Det er vel stort sett der jeg befinner meg, jeg også. Men nedturene er der, og det er da dere ser meg her. Dette forumet er det eneste stedet jeg kan ta time-out og få renset systemet litt.

Nok en gang, tusen takk!

*stor stor klem til deg* :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...