Lottemoren Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hær sitter jeg og har det bedre enn jeg noen gang har hatt det... har værdens flotteste,hærligste sammboer og værdens flotteste datter.... En verdag som er stabil og trygg sammen med det to menneskene jeg elsker mer enn noe på denne jord.... Alikavel så er jeg deppa,føler for å gråte hele tiden. Har ingen til taks lyst og gjør bare det jeg må gjøre.... Har mest lyst å bare ligge i sengen hele dagen gruer meg til å gå å handle og unngår å treffe naboer sier bare kort hei når jeg treffer noen jeg vet hvem er og løper forbi... Har netopp flyttet til et nytt sted kjenner ingen og savner ingen fra der hvor jeg alltid har bodd heller.... Klarer ikke ta kontakt med mennesker og prøver å holde meg mest mulig anonym i nærmiljøet.... Har bare lyst å omgås min sammboer og ingen andre... Problemme er bare det at han jobber mye kveld og han er nesten ikke hjemme,mens jeg er hjemme hele dagen med min datter og er inne hver kveld fra klokken åtte til jeg legger meg.... Er kjemmpe sliten,vet ikke hvorfor. Gjør jo ingenting om dagene,bort sett fra husarbeid og å kjæfte på denne lille jenten som er full i ramp.... Løpe etter henne i gaten for hun har funnet ut at det er gøy å stikke av Vet ikke helt hvem jeg er lenger og det jeg likte å gjøre før er ikke inneterisangt lenger.... Klarer ikke bestemme noe og vill helst slippe all ansvar.... Er bare så trøtt av å ikke vite hvem jeg er og hva jeg vill... Mistet meg selv etter graviditeten og det føles bare verre og verre.... Er masse følelser som jeg har stengt inne hele mitt liv som bobbler opp no.... Klarer ikke sove og når jeg først får sove har jeg en hel del mareritt..... Klarer ikke prate om det heller for det er så gammelt og så har jeg aldrig pratet om det før heller... Er vanskelig.... Det verste er at jeg ikke klarer å nyte det flotte live som jeg har no.... Min sammboer prøver så godt han kan å støtte meg og høre på det jeg har å si,men det er ikke så lett for han når jeg ikke føler for å snakke og bare sitter å gråter hele natten..... Får dårlig samvittighet for at jeg holder han våken så jeg ligger meg ned og vennter til han har sovenet sniker meg ut av sengen og setter meg på kjøkkene for meg selv.... Det er ikke noe godt å gråte alene ,men det er slik jeg alltid har vært vanskelig å forandre på..... Jeg er velig annspennt og tåler ikke mye før jeg blir annspennt og nervøs.... Detter er også slitsomt for min sammboer.... Later ofte som om jeg har det bra slik at han ikke skal bekymmre seg over meg når han er på jobb og sånn at han ikke skal bli redd for at jeg vill flytte hjem hvor jeg kommer i fra.... Trodde jeg var kommet meg igjennom det meste av vonde minner ,men det dukker stdig opp nye minner som jeg må takle..... Anger ofte på at jeg har sluppet ned mitt lille forsvars mekanisme og bariere.... Får slipper du ut en følelse så kommer alle på rekke og rad..... Var ikke klar for det,vill bare være lykkelig.... Og nyte det jeg har.... Glemme det som har vært og fokusere på det som kommer.... Hva er det som er galt med meg og hva kan jeg gjøre for å få det bedre ?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48073-bare-gr%C3%A5ter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipoline Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Kjære Lottemoren Det høres ut som om du er deprimert. Det er ikke så uvanlig at glemte og gjemte følelser dukker frem ved et svangerskap og i småbarnstiden. Det høres jo ut som at du har en del som du må bearbeide. Kom deg til legen din så fort som mulig, for det finnes hjelp, både i form av terapi og medisiner. Du har jo skrevet en god beskrivelse her, så ta den med deg og la legen lese det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48073-bare-gr%C3%A5ter/#findComment-183292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.