Gå til innhold

Gratulere til alle ..og tilbake fra deilig ferie..


Gjest maas

Anbefalte innlegg

Hei igjen, håper at alle har hatt en fin påskeferie.

først ønsker jeg å gratulere alle som har fått tildeling og alle som har fått godkjenninger i prossessen.

Kom hjem fra 3 ukers ferie i Østen med base i Singapore i går ettermiddag.

Var bl a en tur innom Bankok for å feire min svigerinnes brors bryllup. Thailanske bryllupper er noe flott for seg selv. Tenk at jeg var i samme by som min sønn og ikke fikk hente han eller se han. Det var faktisk litt vondt, men håper selvfølgelig på et under at vi snart får hente han hjem.

Uansett ungene storkoste seg i varmen og det gjorde vi voksne og det var godt med litt pusterom fra alt hjemme.

Men nå har vi fått i oss masse D vitaminer og masse energi så nå er det bare å sette igang med hverdagen igjen. (det er deilig det og..)

Ellers som Sibadulla sa så er det bare å sette igang fortest mulig med tilleggsopplysningene Thail anske myndigheter skulle ha raskest mulig.

En liten status rapport fra meg..

god hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem!

Hyggelig med en liten reiserapport fra deg. Tusen takk også for mailen fra Singapore!

Det thailandske bryllupet hørtes spennende ut! Kan tenke meg det var en merkelig følelse å være i gullguttens by - uten å få se han. Men, snaaart.....

Regner med at du er i full gang allerede med bildeinnsamling osv.? *smiler*

Dette skal nok gå veldig greit og i racerfart for oss begge, ikke sant?

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem fra en herlig ferie. Jeg må si jeg beundrer ditt mot til å reise til Bangkok midt i ventefasen. Jeg tror jeg hadde blitt gal av å være så nær, men som Sibadulla sier....snaaaart.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...