Gå til innhold

To inntekter og miljøproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kayia skrev (24 minutter siden):

Da er vi i såfall naturals, for ingen av oss hadde et eneste vektall i ped på dette tidspunktet ;)

En ting til som hjalp oss var nok at vi bodde i et nabolag med utleieboliger for studentfamilier gjennom samskipnaden. Vi hadde derfor mange rundt oss i samme situasjon, dvs folk var blakke men kreative, sosiale og innstilt på å komme seg gjennom denne fasen med lite. 

Hva studerte du da? 

Anonymkode: b1057...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor skulle hun ikke gi noe tilbake? Du ga henne livet, omsorg og kjærlighet, passet barna hennes og var hennes viktigste støtte når livet viser motgang. Så er du blitt gammel og da er da skal hun få æren i å hjelpe deg tilbake, vise takknemlighet for alt du har gjort for henne. Hvor mye bedre hadde det ikke vært om det var slik? 

Anonymkode: b226e...460

Du romantiserer forholdet barn foreldre. Ikke alle foreldre er snille med sine barn

Anonymkode: 4fd31...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er golvet nynorsk dialekt?

Anonymkode: b1057...caa

Både gulvet og golvet er godkjente skrivemåter på bokmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah
Lillemus skrev (4 timer siden):

Både gulvet og golvet er godkjente skrivemåter på bokmål.

Om det så ikke hadde vært det så er det unødvendig å kommentere det noen tror er feil.  Det å pirke på andres skrivemåter utelukker fort f.eks. dyslektikere og de som har norsk som andre språk.  Alle skal ha lov til å uttrykke seg på forum som dette.

Her ser vi også at rettelsen kommer av mangel på kunnskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva studerte du da? 

Anonymkode: b1057...caa

Det har jeg ikke lyst til å si, det er ikke mange som har den kombinasjonen jeg har, men det var ikke ped. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (5 minutter siden):

Det har jeg ikke lyst til å si, det er ikke mange som har den kombinasjonen jeg har, men det var ikke ped. 

Ok. Synes du var i inspirerende med alt du fikk til når du hadde små barn. Du viser at det går an. 

Anonymkode: b1057...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 timer siden):

Både gulvet og golvet er godkjente skrivemåter på bokmål.

Det visste jeg ikke 

Anonymkode: b1057...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...