AnonymBruker Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Hei, jeg opplever ofte at det er dårlig synkronisering (er det det kalles) mellom messenger appen og når man bruker facebook i nettleser på pc for å skrive. Sånn som nå så står det i appen at den jeg har sendt melding til har sett meldingen jeg sendte i dag tidlig mens i nettleseren på facebook på pc så står det fortsatt at siste meldingen han så var i går kveld? Hvordan får man til å synkronisere messenger appen og nettleser på pc slik at man får opp nøyaktig det samme begge plasser? Noen som vet? Anonymkode: e6579...f2e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/481224-hvordan-f%C3%A5r-man-til-%C3%A5-synkronisere-messenger-appen-og-nettleser-p%C3%A5-pc-slik-at-man-f%C3%A5r-opp-n%C3%B8yaktig-det-samme-begge-plasser-er-d%C3%A5rlig-synkronisering-mellom-de/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei, jeg opplever ofte at det er dårlig synkronisering (er det det kalles) mellom messenger appen og når man bruker facebook i nettleser på pc for å skrive. Sånn som nå så står det i appen at den jeg har sendt melding til har sett meldingen jeg sendte i dag tidlig mens i nettleseren på facebook på pc så står det fortsatt at siste meldingen han så var i går kveld? Hvordan får man til å synkronisere messenger appen og nettleser på pc slik at man får opp nøyaktig det samme begge plasser? Noen som vet? Anonymkode: e6579...f2e Forsøk å logg ut av begge to og logg inn igjen Anonymkode: 5c217...9aa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/481224-hvordan-f%C3%A5r-man-til-%C3%A5-synkronisere-messenger-appen-og-nettleser-p%C3%A5-pc-slik-at-man-f%C3%A5r-opp-n%C3%B8yaktig-det-samme-begge-plasser-er-d%C3%A5rlig-synkronisering-mellom-de/#findComment-4270745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.