Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (4 minutter siden):

Ikke så sunt da, men sjokonøtt er jo godt. 

Ellers smøreost spansk paprika, ei skinke og oppkjært egg og chili explosion på toppen. Med rødløk og perletomater. 

Sjokonøtt vet jeg faktisk ikke om jeg har smakt, og det er litt rart for jeg trodde nesten jeg hadde smakt alt av sånne type pålegg( kan hende jeg har det men for mangemange år siden som barn, men husker ikke hvordan smaken er i såfall). 

Men der fikk jeg en ide til neste søtpålegg, sikkert godt på ristabrød det å☺️

Det andre du skrev der hørtes veldig avansert ut🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

farløs skrev (11 minutter siden):

Sjokonøtt vet jeg faktisk ikke om jeg har smakt, og det er litt rart for jeg trodde nesten jeg hadde smakt alt av sånne type pålegg( kan hende jeg har det men for mangemange år siden som barn, men husker ikke hvordan smaken er i såfall). 

Men der fikk jeg en ide til neste søtpålegg, sikkert godt på ristabrød det å☺️

Det andre du skrev der hørtes veldig avansert ut🫠

N.B  O.B.S  S.O.S: Jeg tok feil med sjokonøtt, tenkte på det andre pålegget fra eldre dager, som het noe med nøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (3 timer siden):

N.B  O.B.S  S.O.S: Jeg tok feil med sjokonøtt, tenkte på det andre pålegget fra eldre dager, som het noe med nøtt?

Du tenker sikkert på Nøtte? Jeg spiste det som barn, men da jeg prøvde det igjen som voksen så var det jo bare en sykt oversøtet gugge som består av sukker, vann og 13% hasselnøtter...

Glitter skrev (3 timer siden):

Ikke så sunt da, men sjokonøtt er jo godt. 

Sjokonøtt? Tenker du på Freia sitt? Det var noe som het sjokonøtt for mange år siden, men det finnes vel ikke lenger? Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (3 timer siden):

Sjokonøtt vet jeg faktisk ikke om jeg har smakt, og det er litt rart for jeg trodde nesten jeg hadde smakt alt av sånne type pålegg( kan hende jeg har det men for mangemange år siden som barn, men husker ikke hvordan smaken er i såfall). 

Men der fikk jeg en ide til neste søtpålegg, sikkert godt på ristabrød det å☺️

Det andre du skrev der hørtes veldig avansert ut🫠

Er godt. :)

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Du tenker sikkert på Nøtte? Jeg spiste det som barn, men da jeg prøvde det igjen som voksen så var det jo bare en sykt oversøtet gugge som består av sukker, vann og 13% hasselnøtter...

Sjokonøtt? Tenker du på Freia sitt? Det var noe som het sjokonøtt for mange år siden, men det finnes vel ikke lenger? Eller...?

Ja tenker på Freia sin. Heter vel sjokonøtt? 

Her: 

20240418_062250.jpg

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 minutter siden):

Er godt. :)

Ja tenker på Freia sin. Heter vel sjokonøtt? 

Her: 

20240418_062250.jpg

Jeg så det da jeg googlet, men jeg spiste mye Sjokonøtt for mange år siden og det var lenge før Freia sin kom på markedet og den Sjokonøtt'en tror jeg ikke finnes lenger. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Jeg så det da jeg googlet, men jeg spiste mye Sjokonøtt for mange år siden og det var lenge før Freia sin kom på markedet og den Sjokonøtt'en tror jeg ikke finnes lenger. :) 

Nei vet hvilket du mener. Var det ikke bilde av et ekorn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (5 minutter siden):

Nei vet hvilket du mener. Var det ikke bilde av et ekorn? 

Ja, det må nesten ha vært den med ekornet på. :) Nugatti er jo best, men den var vel noen dyrere, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Ja, det må nesten ha vært den med ekornet på. :) Nugatti er jo best, men den var vel noen dyrere, tenker jeg.

Har gått lei av nugatti etter 32 års konsum. 😃 Mamma var ikke opptatt av kostholdet etter skilsmissen for å si det slik så lagde meg to skiver med nugatti hver dag på skolen. Også spiste jeg boller og is fra fryseren når jeg var ferdig på skolen og når mamma var dratt på kveldsvakt plukket jeg av all paprikaen på grandisen også stekte jeg meg en pizza. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Har gått lei av nugatti etter 32 års konsum. 😃 Mamma var ikke opptatt av kostholdet etter skilsmissen for å si det slik så lagde meg to skiver med nugatti hver dag på skolen. Også spiste jeg boller og is fra fryseren når jeg var ferdig på skolen og når mamma var dratt på kveldsvakt plukket jeg av all paprikaen på grandisen også stekte jeg meg en pizza. 

Hvor mange hull i tennene fikk du?

Anonymkode: c2124...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor mange hull i tennene fikk du?

Anonymkode: c2124...4a2

To. Ikke pga det, men tette tenner. Tenner nede ble presset skjevt sammen da jeg fikk visdomstenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

I går og i dag hadde jeg en halv skive med hjemmelaget blåbærsyltetøy og en halv skive med makrell i tomat til frokost (pluss ett glass skummet melk).

Jeg varierer mye med pålegg. Er glad i brunost, italiensk salat, røyket laks, kyllingpålegg ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 timer siden):

Du tenker sikkert på Nøtte? Jeg spiste det som barn, men da jeg prøvde det igjen som voksen så var det jo bare en sykt oversøtet gugge som består av sukker, vann og 13% hasselnøtter...

Ja det var nøtte, vet ikke om det selges, skal se vil prøve den gugga🤭

Glitter skrev (5 timer siden):

Er godt. :)

 

Ja, har prøvd den, men lurer på om jeg tenkte at jeg syntes at nutella og nugatti var bedre da jeg hadde kjøpt den? Men samme det☺️

Det du skrev om nugatti matpakke på skolen, det fikk vi å, fikk det vi ville omtrent. De var egentlig ikke så nøye med veldig mye av sånne ting som mange var/er nøye med (var nøye med rene klær da). Feks så spiste vi aldri frokost, jeg begynte selv med det da jeg begynte på videregående. Men om vi hadde feriegjester eller når vi var feriegjester, eller var på ferie da var det frokost. Også spiste vi sjelden måltider sammen, ofte til og med middag. Noen skulle se tv, andre lese i donald, snakke i hustelefonen, osv. Men vi spiste sammen når vi var hos andre eller ute. Jeg pleide å mase om vi kunne forandre noe men det var nytteløst da..

Endret av farløs
Pålegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Norvegia servelat eller salami. Fikk ikke velge hva jeg skulle ha på matpakken, matpakken ble smurt på morgenen alltid med nybakt brød. Det var visst veldig nøye at vi fikk fersk brød med korn i som jeg fremdeles Idag ikke liker.. nugatti fikk vi i ferier . 

Anonymkode: c2124...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (7 timer siden):

Har gått lei av nugatti etter 32 års konsum. 😃 Mamma var ikke opptatt av kostholdet etter skilsmissen for å si det slik så lagde meg to skiver med nugatti hver dag på skolen. Også spiste jeg boller og is fra fryseren når jeg var ferdig på skolen og når mamma var dratt på kveldsvakt plukket jeg av all paprikaen på grandisen også stekte jeg meg en pizza. 

Jeg spiste nugatti på skiva i mange år, men husker godt sjokonøtten også. Husker jeg syntes det var litt flaut å ha nugatti på skivene i matpakken på ungdomsskolen, men jeg hadde det hver eneste dag. Ikke plaget med hull i tennene jeg heller. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (30 minutter siden):

Jeg spiste nugatti på skiva i mange år, men husker godt sjokonøtten også. Husker jeg syntes det var litt flaut å ha nugatti på skivene i matpakken på ungdomsskolen, men jeg hadde det hver eneste dag. Ikke plaget med hull i tennene jeg heller. :D 

Var du ikke nøye på allsidig kosthold? 

Anonymkode: c2124...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var du ikke nøye på allsidig kosthold? 

Anonymkode: c2124...4a2

Nå er jeg det, men ungdomsskolen er flere tiår siden og da tenkte man ikke sånn. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Nå er jeg det, men ungdomsskolen er flere tiår siden og da tenkte man ikke sånn. :) 

Var du foreldreløs? 

Anonymkode: c2124...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var du foreldreløs? 

Anonymkode: c2124...4a2

😂 Hvorfor tror du det? Fordi jeg hadde nugatti i matpakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Var du foreldreløs? 

Anonymkode: c2124...4a2

Jeg har vært foreldreløs flere ganger, men da fikk jeg ikke nugatti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...