Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mëmëso skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke, brunost og agurk er friskt. Agurken bryter litt av søte. Prøv :) Jeg takler ikke makrell i tomat med majones, men leverpostei med rødbeter er kjempegodt. Det er veldig lenge siden jeg har spist, men nå fikk jeg lyst på. :)

Skal prøve den dag i dag☺️ jeg har en halv agurk og brunost så det passer fint, spenning i hverdagen🤭 Har det noe å si på type brunost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (7 minutter siden):

Skal prøve den dag i dag☺️ jeg har en halv agurk og brunost så det passer fint, spenning i hverdagen🤭 Har det noe å si på type brunost?

Hehe, ja, gi beskjed om hva du synes :) Tror ikke det har noe å si, jeg spiser vanlig gudbrandsdalsost eller fløtemysost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mëmëso skrev (Akkurat nå):

Hehe, ja, gi beskjed om hva du synes :) Tror ikke det har noe å si, jeg spiser vanlig gudbrandsdalsost eller fløtemysost. 

Ja det skal bli🫡 fullraport🤭

Fint det, har fløtemysost i kjøla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (3 minutter siden):

Nå skjer det! Hopper uti142.thumb.jpg.2c33d9de3de22774abe4188db11c9bf6.jpg

Tok på mer agurk. Ja det var friskt som du sa.

Hm.. veldig vanskelig å forklare. Var jo godt på en måte men på helt ny måte, en rar måte, haha artig☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers, vedrørende sjokoladepålegg: Det er ikke noe jeg bruker å spise, men jeg har prøvd både Nugatti og Nutella og er ikke fan! Men Sjokade derimot synes jeg er godt. Det er årevis siden sist jeg spiste det, men da med smør under. 🍫🧈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (1 time siden):

Ellers, vedrørende sjokoladepålegg: Det er ikke noe jeg bruker å spise, men jeg har prøvd både Nugatti og Nutella og er ikke fan! Men Sjokade derimot synes jeg er godt. Det er årevis siden sist jeg spiste det, men da med smør under. 🍫🧈

Jeg er helt motsatt, Sjokade hadde vi da jeg var liten, før de lyse påleggene kom på markedet, men jeg synes ikke det kommer i nærheten av Nugatti o.l. i det hele tatt. :) Da guttungen var liten tålte han ikke melk og jeg husker jeg sonderte markedet for melkefrie pålegg og da kom Sjokade opp, men han likte det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i gulost med paprika og agurk. Smilende egg med kaviar og majones er også kjempegodt, særlig til frokost. Jeg har aldri vært noe fan av søtt på brødskiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Jeg er helt motsatt, Sjokade hadde vi da jeg var liten, før de lyse påleggene kom på markedet, men jeg synes ikke det kommer i nærheten av Nugatti o.l. i det hele tatt. :) Da guttungen var liten tålte han ikke melk og jeg husker jeg sonderte markedet for melkefrie pålegg og da kom Sjokade opp, men han likte det ikke.

Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe meg en boks Sjokade 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
morsan skrev (5 timer siden):

Nå har jeg prøvd knekkebrød med kaviar, ruccola og vårløk, @Nicklusheletida og det var skikkelig godt!! Takk for tipset. 

Så bra ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (11 timer siden):

Ellers, vedrørende sjokoladepålegg: Det er ikke noe jeg bruker å spise, men jeg har prøvd både Nugatti og Nutella og er ikke fan! Men Sjokade derimot synes jeg er godt. Det er årevis siden sist jeg spiste det, men da med smør under. 🍫🧈

Ja, sjokolade med smør under er jo godt da. Utrolig lenge siden jeg også  har spist det.

Anonymkode: a5049...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, sjokolade med smør under er jo godt da. Utrolig lenge siden jeg også  har spist det.

Anonymkode: a5049...e90

Denne skulle ikke være anonym 

Anonymkode: a5049...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne skulle ikke være anonym 

Anonymkode: a5049...e90

Hva skjer! Igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Denne tråden er litt farlig å lese.... masse god mat og for meg mange nye kombinasjoner..   Får jo lyst på både det ene og det andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (1 time siden):

Hva skjer! Igjen 

😅

emilie321 skrev (1 time siden):

Denne tråden er litt farlig å lese.... masse god mat og for meg mange nye kombinasjoner..   Får jo lyst på både det ene og det andre...

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (7 timer siden):

2921.thumb.jpg.3700a833aa2a79b310ce25cce5fe801c.jpg

Se hva jeg fant🤗

Nøtte er grusomt. Jeg skjønner heller ikke vitsen med Sunda som er sukker med honning?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwegia eller fetaost med chrispy salat under og tomat, agurk, reddiker, paprika eller druer på toppen. Bare jeg har sånne grønnsaker og ost er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...